Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Valg av ISP...

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal ordne en enkel hjemmeside for et 1-mannsfirma. Hjemmesiden skal jeg lage/redigere selv ved hjelp av Frontpage og html programmering. Er det noen som har gode forslag på valg av ISP - leverandør. Jeg har maks behov for 10 mb lagring og ingen e-postadresser (bruker hotmail). Jeg kommer til å benytte et .no domenenavn og ønsker en rask og sikker leverandør, samtidig som jeg ønsker å betale minst mulig :roll:

Jeg har hørt om følgende leverandører:

Uniweb

Domeneshop

B-one

clichehosting

Er det noen som har kommentarer til noen av disse? Er det noen som har andre gode forslag...må inrømme at jeg mangler oversikt.

Spiller det noen rolle for meg om jeg bruker firma som bruker Linux eller Windows servere?

Takknemlig for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det spiller som regel ingen rolle om du bruker windows eller Linux.

Linux er nok billigere og bedre, men noen spesifikke frontpage-ting vil nok kreve windows.

Jeg vil anbefale at du titter på webhosten www.domenetorget.net.

Billig og meget bra.

Og skaff et skikkelig webadresse. Et domene koster ikke mye. Og dropp for all del å reklamere med hotmailadresse på websida.

Lenke til kommentar
Hei, jeg skal ordne en enkel hjemmeside for et 1-mannsfirma. Hjemmesiden skal jeg lage/redigere selv ved hjelp av Frontpage og html programmering. Er det noen som har gode forslag på valg av ISP - leverandør. Jeg har maks behov for 10 mb lagring og ingen e-postadresser (bruker hotmail). Jeg kommer til å benytte et .no domenenavn og ønsker en rask og sikker leverandør, samtidig som jeg ønsker å betale minst mulig :roll:

Jeg har hørt om følgende leverandører:

Uniweb

Domeneshop

B-one

clichehosting

Er det noen som har kommentarer til noen av disse? Er det noen som har andre gode forslag...må inrømme at jeg mangler oversikt.

Spiller det noen rolle for meg om jeg bruker firma som bruker Linux eller Windows servere?

Takknemlig for svar!

jeg har brukt www.tjc.no til webhosting og domene, billig og bra.. og MEGET bra kundeservice...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...