int20h Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Novells neste versjon av Suse Linux vil bli tilgjengelig i løpet av oktober. Selskapet dropper heretter "Professional" på sin desktopdistro. Les mer Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 open-suse paraplyen? Ikke OpenSource? Lenke til kommentar
iAlex Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Det gjør Ubuntu 5.10 også. Den kommer bl.a med den splitter nye Gnome 2.12, OpenOffice 2.0, Xorg 6.8.2 med bredere hardwarestøtte og nytt verktøy for installering av programvare samt nytt verktøy for språk/språkstøtte, Preview Release ble sluppet i går Ubuntu Live CD Kubuntu (en kde variant av Ubuntu) finnes også Kubuntu Live CD Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Har brukt Suse 9.1, 9.2 og 9.3 og vært godt fornøyd med alle sammen. Brukervennlig, lett å installere, stabilt. Lenke til kommentar
G Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Hvordan er det med ISO-image, kommer SUSE Linux også som nedlastbare ISO-filer ennå? Tidligere husker jeg at de ikke tilbudte dette slik som en del andre distro'er gjorde. Må en ennå kjøpe SUSE på plater for å slippe mikking og mekking selv. Liker best "tut og kjør" jeg. Eller skal vi si "plug and pray". Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Vi downloadet en 50mb iso og startet installeringen, etterhvert blir du spurt om å oppgi en http/ftp adresse til en suse mirror. Deretter velger du pakker osv osv og den downloader det nødvendige og installerer. Tar 1-2 timer å installere på en 2mbit linje på denne måten. Du bruker 5 min på å sette igang installeringen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå