Hobbiten Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Heisann! Har akkurat kjøpt meg DVD-kit til X-boxen min men skuffelsen var stor da jeg fant ut at jeg kunne spille bare sone 2 filmer. Kan jeg gjøre x-boxen sonefri uten å installere chip? Så for noen uker siden en DVD på http://www.amazon.com som skulle kunne installerest på x-boxen og så gjøre den sonefri men nå finner jeg den **** ikke igjen. Er jeg nødt til å kjøpe ny dvd-spiller eller hva?Hater DVD-soner! Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Kjøp en fjernkontroll fra USA, da får du sone1 også. Ellers kan nok en chip fixe "problemet" ditt ;p Lenke til kommentar
Hobbiten Skrevet 15. august 2002 Forfatter Del Skrevet 15. august 2002 Hei igjen og takk for svar! Er du sikker på at det går med en kontroll fra USA? Det er ikke selve maskinen som avgjør sonen altså? I alle tilfeller får jeg kjøpt en sone 1 kontroll i Norge eller må jeg bestille selv fra utlandet? Snakkes! Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 du kan kjøpe en cd-plate som du putter inn i xbox'n for du putter inn selve DVD'n for å gjøre den sonefri jeg er ikke helt sikker på dette men synes å huske at jeg har lest det en plass (det funker i hvert fall på PS2) Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Du kan skaffe deg en Enigmah mod-chip hos Hammar Elektronikk, og få de til å gjøre installeringen/loddingen for deg. [ Denne Melding var redigert av: EviLEddiE på 2002-08-16 00:35 ] Lenke til kommentar
Hobbiten Skrevet 15. august 2002 Forfatter Del Skrevet 15. august 2002 Heisann og takk for svar! Har vurdert Enigmah men til en pris av 1400 spenn kjøper jeg heller en egen DVD-spiller=) En DVD-plate som installeres og gjør den sonefri høres ut som et mer fornuftig valg, men denne tror jeg ikke finnes enda. Si fra viss du vet om noe! Ellers har jeg alternativet om kontroll fra USA(viss det i det hele tatt funker). Mye styr for å få sett noen sone 1 filmer=) Kjipern er at jeg nettop har punget ut 400 for å se sone 2 på x-boxen=( Noen andre som hater soner? Snakkes! Lenke til kommentar
mafiann Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 jeg, jeg hater det.. det er det verste som finnes... takk for meg. over og ut! Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Du kan også anskaffe deg Region X, som er en sonefri DVD spiller til Xbox. Kommer ut i slutten av september. Koster rundt £18-20 ifra England. Øystein Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå