Jdronnen Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 Jeg har satt på en Blue Orb vifte på mitt Geforce 256 pro kort, men begynner å bli litt lei av den samme kjedlige blåe fargen ! Tenkte å lakkere den , det er sikkert snadder :smile: :smile: :smile: Men jeg er ikke helt sikker på hvilken temperatur en slik vifte (tenker på selve ribba) blir.....? Fordi den spray-lakken jeg var tenkt å bruke, måtte ikke utsettes for varme over ca 50-grader.... ! Takker på forhånd for svar. Lenke til kommentar
The_Inca Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 Her må ting forklares 1. Ikke lakk ribba....da svekker du kjøle effekten 2. 50c er vel ikke etter at den er lagt på 3. Celsius kommer ann på om du kjøer overklokka, hva slags pasta du bruker, temp i kassa med MER. Bedre forslag: TT har kommet med Orange Orb og Crystal Orb. Se heller på disse, eller monter en Socket 370/A kjøler på skjermkortet (som har den fargen du er ute etter). Lykke til :smile: Lenke til kommentar
Bugaloo Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 kjøp den minste golden orb og fjern feste og bruk lim på hjørnene av gpuen og nanoterm i midten og legg under press Lenke til kommentar
CFD Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 Er enig. Golden orb er utrolig bra til det,men du kan knekke hele dritten hvis du er uforsiktig!! PASS PÅ!! Lenke til kommentar
Borf Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 viss du skal lakke den på nytt så må du pusse ned bibba (få vekk all den blåe malingen) og så må du ta så tynt som muligt på for at det ikkje skal funker så ein isolator ps: ikkje mal den sida som er ned mot gpu`en Lenke til kommentar
ritz00 Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 DU LAKKERER BARE IKE EN VIFTE!!!!!!!!(kjøleribbe) GREtt nokk og lakkere kabinettet! Lenke til kommentar
Bugaloo Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 Quote: On 2001-11-28 20:40, CFD skrev:Er enig.Golden orb er utrolig bra til det,men du kan knekke hele dritten hvis du er uforsiktig!!PASS PÅ!! hva mener du kan knekke? Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 Quote: On 2001-11-28 21:21, Borf skrev:viss du skal lakke den på nytt så må du pusse ned bibba (få vekk all den blåe malingen) og så må du ta så tynt som muligt på for at det ikkje skal funker så ein isolatorps: ikkje mal den sida som er ned mot gpu`en Det blir alt for vanskelig å pusse innvendig i ribba og mellom finnene. Tror ikke ribba er lakkert, men anodisert... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Hele kortet mitt knakk. Den veide for mye. JEg hadde festet den på en dårlig møte, men dere burde feste den på en ordentlig måte. (bore hull i ribba og feste den sånn) Lenke til kommentar
pikkbull Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Lakk i vei du gutten, det gaar sikkert bra :smile: Lenke til kommentar
Bugaloo Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 øh en kompis av meg har nettop lima den største golden orben på kortet sitt... vil det knekke tror du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå