Feynman Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Canabis derimot kan føre til bruk av tyngre stoffer.. Alle kriminelle har drukket melk. Forby melk! Post hoc ergo prompter hoc Ja og de har sikker drukket vann, dette burde vi vel også forby. Javisst. For ikke å snakke om brød: Mer enn 98% av alle dømte lovbrytere spiser brød. Over halvparten av alle barn som vokser opp i en brødkonsumerende familie har skolekarakterer langt under gjennomsnittet. På 1700-tallet, da praktisk talt all brødbakst foregikk i hjemmet, var gjennomsnittlig levealder under 50 år, krybbedød var uakseptabelt høyt, mange kvinner døde i barselseng og sykdommer som tyfus, gul feber og influensa tok livet av hele familier. Mer enn 90% av alle alvorlige voldshandlinger begås innen 24 timer etter at gjerningsmannen har spist brød. Brød lages av en substans som kalles "deig". Det er vitenskapelig bevist at selv en så ubetydelig mengde som 5 gram deig kan være nok til å kvele en mus. Gjennomsnittsnordmannen spiser adskillig mer brød enn dette pr. måned. Primitive indianerstammer som aldri har smakt brød, har en lav forekomst av kreft, Alzheimers, Parkinsons og skjellettsykdommer. Vitenskapen har for lengst slått fast at brød er vanedannende. Innsatte i fengsel, som har blitt fratatt brødet og som bare har vann å styrke seg på, hungrer etter brød etter bare et par dager. Brød er ofte bare en "innfallsport" som leder anvenderen til tyngre stoffer som for eksempel smør og syltetøy. Brød absorberer vann. Siden mennesket består av mer enn 90% vann, betyr det at kroppen sakte men sikkert blir overtatt av denne absorberende materien kalt brød. Nyfødte barn kan kveles av brød. Brød bakes i temperaturer på rundt 200° C. Slike ekstreme temperaturer kan drepe en voksen person på mindre enn ett minutt. Etter å ha fått disse skremmende fakta på bordet, foreslår jeg følgende brødrestriksjoner: Ikke salg av brød til mindreårige. En nasjonal "Nei Til Brød"-kampanje, med full TV-dekning og intervju med kjendiser. En 300 prosents statlig skatt på alt brød for å finansiere alle sykdommer som kan assosieres med brød. Ingen bilder av dyr eller mennesker skal kunne anvendes i reklame for brød. Brødfrie soner i skolen. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Hasj fører til andre stoffer på grunn av at det er ulovlig. Så enkelt er det faktisk. Da skjønner jeg ikke hvorfor du sikter til mine argumenter. Jeg hevder bare at hasj ikke har noen virkning i seg selv som fører til bruk av tyngre stoffer. Stoffbruken er en konsekvens av kontakten med miljøet som bruker disse stoffene, ikke noe annet. Nei jeg siktet egentlig ikke etter ditt argument idet hele tatt. Ville bare påpeke at loven har sin skyld i alt. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Syne synd på de som virkelig tror at Norge blir et bedre land med lovlig narkotika... skal dere ødelegge ungdommen helt nå da? ved å si: det er farligere å drikke.. Har du idet hele tatt lest tråden? Hva får deg til å tro at ungdommen blir ødelagt? Og av oss?? Haha! :!: Hasj har blitt flittig brukt av ungdommen i 40 år og jeg tror ikke den trenden kommer til å snu veldig raskt akkurat. Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Nei jeg siktet egentlig ikke etter ditt argument idet hele tatt. Ville bare påpeke at loven har sin skyld i alt. Da kunne du latt vær å fremheve meg som talsmann det du mente var galt. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Javisst. For ikke å snakke om brød:Mer enn 98% av alle dømte lovbrytere spiser brød. Over halvparten av alle barn som vokser opp i en brødkonsumerende familie har skolekarakterer langt under gjennomsnittet. På 1700-tallet, da praktisk talt all brødbakst foregikk i hjemmet, var gjennomsnittlig levealder under 50 år, krybbedød var uakseptabelt høyt, mange kvinner døde i barselseng og sykdommer som tyfus, gul feber og influensa tok livet av hele familier. Mer enn 90% av alle alvorlige voldshandlinger begås innen 24 timer etter at gjerningsmannen har spist brød. Brød lages av en substans som kalles "deig". Det er vitenskapelig bevist at selv en så ubetydelig mengde som 5 gram deig kan være nok til å kvele en mus. Gjennomsnittsnordmannen spiser adskillig mer brød enn dette pr. måned. Primitive indianerstammer som aldri har smakt brød, har en lav forekomst av kreft, Alzheimers, Parkinsons og skjellettsykdommer. Vitenskapen har for lengst slått fast at brød er vanedannende. Innsatte i fengsel, som har blitt fratatt brødet og som bare har vann å styrke seg på, hungrer etter brød etter bare et par dager. Brød er ofte bare en "innfallsport" som leder anvenderen til tyngre stoffer som for eksempel smør og syltetøy. Brød absorberer vann. Siden mennesket består av mer enn 90% vann, betyr det at kroppen sakte men sikkert blir overtatt av denne absorberende materien kalt brød. Nyfødte barn kan kveles av brød. Brød bakes i temperaturer på rundt 200° C. Slike ekstreme temperaturer kan drepe en voksen person på mindre enn ett minutt. Etter å ha fått disse skremmende fakta på bordet, foreslår jeg følgende brødrestriksjoner: Ikke salg av brød til mindreårige. En nasjonal "Nei Til Brød"-kampanje, med full TV-dekning og intervju med kjendiser. En 300 prosents statlig skatt på alt brød for å finansiere alle sykdommer som kan assosieres med brød. Ingen bilder av dyr eller mennesker skal kunne anvendes i reklame for brød. Brødfrie soner i skolen. Genialt sagt! Når det kommer til legalisering av cannabis så er jeg for. Cannabis er et mye mindre farligere stoff enn alkohol, og om folk vil bli sløve, så er det deres egen sak. De gjør ingen skade! Har dere noen gang sett 2 personer, ruset på hasj sloss? Nei, tenkte ikke det. Så, hvor mange ganger har dere sett fulle folk sloss? Slik som jeg ser det så er alkohol LANGT mer farlig enn cannabis. Så hvorfor ikke legaliserer det? MEN. "Om vi legaliserer hasj så vil folk som vil ha tak i hasj, måtte kontakte kriminelle miljøer for og skaffe det" Vel. Så selg det på apotek, på kafeer osv. Slik som i nederland. Da er det jo ingen vits for disse lovlydige menneskene og kontakte slemme per på hjørnet for og ta seg en blås. "Hasj er skadelig!" Unskyld meg, men hvor mange har dødd av hasjbruk? INGEN. Ikke en sjel. Det er faktisk bevist at hasj har medesinsk effekt på noen sykdommer. Det eneste som er skadelig med hasjen må være tobakken som det blandes med. Joda, det kan, merk deg KAN forekomme paranoia etter lange lange perioder med høyt inntak av cannabis. Men hva faen? Hvem tror dere vil være mest fucked up, han som har drukket seg full hver dag i 2 uker, eller han som har røyka i to uker? "Hasj er en inngangsportal til tyngre stoffer!" Ikke om vi legaliserer det for svarte! De som selger hasj, selger jo ikke bare hasj. Det er jo ren logikk. Det er jo ikke bare et "hasj miljø". FORDI, at det hasj er et ulovlig narkotisk stoff. Så, om vi legaliserer det, så tar vi cannabis ut av det "miljøet". Og derfor: Blir det ikke en portal til tyngre stoffer! Hørte jeg logikken juble? Så, kan noen gi meg en grunn hvorfor vi ikke skal gjøre slik som nederland og legalisere det? For the record: Jeg har prøvd hasj flere ganger, og det er faen meg oppskrytt. Du blir sløv, og finner kanskje noen ting litt mer morsomme enn til vanlig. Men for guds skyld, om folk vil bli sløve. Så er det for meg ren idioti og kaste bort resurser på de. I den form av at politiet arresterer en 19 åring som har 2 gram på seg. Politiet i norge har rett og slett bedre ting og bruke tiden sin på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå