Caliber Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 Mitt lille forslag... Veldig nyskapende, jeg liker det! Er noe usikker på om jeg skal gå bort ifra den malen som de fleste logoene har bygget på hittil. Det er rett og slett for likt hl2-logoen... Så for all del, har dere noen unike forslag, bare sleng de opp i tråden her! Lenke til kommentar
Reon Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Helt enig.. Det her er moddifiserings greier du hold på med?? Da kan eg prøve og lage noe som tilsvarer det.. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 nå legger jeg meg... Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 nå legger jeg meg... Likte fonten veldig godt, hva heter den...? Er som sagt interessert i noen nye konsepter på logo, og siden prosjektet heter ALUminous (luminous betyr lyssterk), tenkte jeg vi kunne prøve på noe som involverer lyskastere/lyspærer etc.? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Når du får dette over på plexi, eller hva du skulle ha det på, så blir det da kun svart\hvitt ? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 Når du får dette over på plexi, eller hva du skulle ha det på, så blir det da kun svart\hvitt ? Det blir bare streker, gravert altså... Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Hei! Den fonten jeg brukte finner du her. Lagde en til: Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 Hei! Den fonten jeg brukte finner du her. Lagde en til: Flott forslag, originalt, ikke minst! Er spent på hvordan vi kan få integrert noe lyskaster eller lignende i logoen... Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) jeg lurer litt på hva du mener når du sier lyskaster Endret 30. september 2005 av ÜberNabben Lenke til kommentar
Steina Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 jeg lurer litt på hva du mener når du sier lyskaster Slik at det ser ut som en lysstråle av noe slag. Som ha sa tidligere, så betyr luminous lyssterk. siden prosjektet heter ALUminous (luminous betyr lyssterk), tenkte jeg vi kunne prøve på noe som involverer lyskastere/lyspærer etc.? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 jeg lurer litt på hva du mener når du sier lyskaster Slik at det ser ut som en lysstråle av noe slag. Som ha sa tidligere, så betyr luminous lyssterk. siden prosjektet heter ALUminous (luminous betyr lyssterk), tenkte jeg vi kunne prøve på noe som involverer lyskastere/lyspærer etc.? Flott om noen kunne komme med noe forslag basert på dette, har prøvd selv, men ferdighetene mine innenfor dette området er så og si fraværende... Lenke til kommentar
Steina Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Bumper tråden med mitt ufattelige fantasiløse forslag: Jeg prøvde å få til noen lysstråler av noe slag, men jeg har ikke anelse hvordan jeg gjør det. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 skal prøve litt nå og se hva jeg får til;) Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) uten streken Endret 3. oktober 2005 av ÜberNabben Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Nå begynner forslagene å minne om noe som gjenspeilier prosjektnavnet, flott dere! Håper på noe mer minimalistisk som har med lys/lyskastere/lyspærer, håper dere ikke gir meg opp her! Edit: Like posisjoneringen til übernabben's siste forslag, så fremtidige logoforslag burde bygge på et lignende prinsipp. Endret 3. oktober 2005 av Caliber Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Var veldig tøff! Likte jeg godt, * få ideer til hva jeg selv kan lage * Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Så flott, gleder meg til å se forslag! Bare les hva jeg gjerne vil se, så har vi en god kandidat Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Slang sammen noen enkle greier.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå