Caliber Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Liker siste forslagene her, spesielt ditt Galskap, men jeg er noe usikker på fonten... Skal finne noen jeg gjerne vil se i den logoen. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Her er to fine sider jeg bruker når jeg leter etter fonter iallfall http://antraxja-fonts.iweb.pl/en/ http://www.1001freefonts.com/ Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Takk! Skal lete litt rundt og si ifra her når jeg finnern oe jeg liker. Gjentar; siste forslaget til galskapen er foreløpig favoritt! Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Hei igjen. Jeg har litt problemer med å bestemme meg for en favoritt, kan noen komme med noen fler forslag? Jeg er ute etter minimalisme og delvis avrundede fonter, ta paint-bildet mitt som eksempel (men bokstavene bør helst ikke være oppbygd av streker hvis dere skjønner hva jeg mener...) Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Husk at den skal ingraveres, noe som gjør at farge og vanskelige mønster ikke kan brukes. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Jeg vet fargoth, og nettopp derfor holder jeg logoen så enkel som den er. Er allikevel noe med den fonten jeg ikke liker, hva med å bare avrunde f.eks. øverste venstre hjørne på hver bokstav? Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 kom med en til Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Takk for forslaget cheese_king, men logoen er fortsatt ikke helt etter min smak... Men for all del, ikke gi deg/dere! (Nå kommer det sporenstreks oppdatering i tråden som omhandler prosjektet, beware...) Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 Hei dere! Da tror jeg at jeg har funnet noen fonts som virkelig kan passe logoen godt, laster derfor like godt alle 3 opp her så dere kan lage noen forslag basert på de foeskjellige skrifttypene! Gleder meg! birdman.zip Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 (endret) font nr. 2: fe.zip Endret 24. september 2005 av Caliber Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 font nr. 3: neogrey.zip Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Ingen som gidder å redigere den nåværende logoen med disse fontene...? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Jeg kan vel gjøre det.. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Noe slikt? font: birdman font: fe font: neogrey Sorry for store bilder.. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Du har ingenting å beklage... Begynt å fundere litt på hvordan logoen hadde blitt hvis jeg bare tok med omrisset av hl2-logoen, bare den ytterste linjen av det oransje feltet? Ellers er jeg fortsatt usikker på font. Like federation veldig godt, men den blir liksom litt pinglete i forhold til selve logoen. Nettopp derfor jeg tenkte over det med omrisset. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Her er mitt forslag, har jobbet litt med Caliber på det. Spill gjerne videre på det! Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Jeg og Cris_LoX har som sagt jobbet en del med det siste forslaget her, og personlig liker jeg vet meget godt. Hva syns dere? Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 hmm er okey, tru du trenge å finne en liten vri på hl2 logoen som gjør den litt spesiell er ikke go til å forklare Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 kommet med et par, bare si ifra va du liker å ikke liker Lenke til kommentar
Reon Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Mitt lille forslag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå