Caliber Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Hei alle sammen. Jeg holder på med en ganske omfattende pc-mod, døpt ALUminous (se signatur). Hadde håpet jeg kunne få litt hjelp til en logo for prosjektet, og ser at det er mange kreative og begavede sjeler i denne delen av forumet. "Vinneren" vil få sitt design på prosjektet, og min takknemlighet i bøtter og spann. Ta gjerne en titt innom workloggen for inspirasjon. Logoen vil bl.a. bli gravert inn i en plexiplate i front. Håper jeg får inn noen gode forslag her, alt mottas med stor takk! Mvh, Haakon Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 Ingen som kan hjelpe en stakkar som ikke forstår seg på photoshop...? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Jeg har ikke stor peiling i PS, men prøv å reklamere litt. Send en PM til f.ex. Fargoth eller Steina, eller kanskje am3k? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 weee.. Jeg liker konkuranser Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 er ikke særli go i Photoshop men kan det litt, så vil gjerne bli med vis jeg får lov men det hadde vel hjolpet oss alle vis du konne git oss noen beskrivelse om hvordan du vil at logoen skal se ut Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 Når det gjelder utforming av logoen har jeg egentlig ingen formeninger, men en logo som enkelt kan graveres inn i en plexiplate hadde vært å foretrekke. Lag gjerne flere versjoner. Her er selv litt brainstorming jeg holdt på med: Lenke til kommentar
lubb Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Skal se om jeg kan lage noen forslag imorgen. Få prøvd ut illustrator etter gammelt Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Hmm.. Denne konkurransen hadde vært litt morsom å prøvd seg på, ja... Får se om jeg får tid til noe leking i morgen. Har jo allerede laget én logo til et prosjekt, var vel Stoffi sin HTPC som skulle ha en logo... Hvis den skal graveres inn kan den i hvertfall ikke være så altfor avansert Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 Flott dette, ser frem til forslagene deres! Gi meg gjerne noe tilbakemelding på prosjektet i workloggen min... Lenke til kommentar
lubb Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Hmm, ikke så veldig kreativt, hadde ikke tid til å lage noe annet.. Skal prøve å lage noe bedre senere.. to kjappe: Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Kjørte en brainstorming jeg også: Endret 14. september 2005 av fargoth Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Kjempegode forslag dere, imponerende! Konseptet med hl2-formen som ytterkant (forslaget i midten til fargoth sin brainstorming) liker jeg, spill gjerne videre på dette. Får dere til prosjektnavnet i en fet font innenfor denne rammen, tror jeg vi har en kjempelogo. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Hvordan funker dette for å få det på da? Bare lurer på om det er mulig å bruke bilder eller ikke.. Altså ikke noen store bilder, bare ett lite et av.. vel.. vent å se Edit: Glem det.. etter å ha sett siste innlegg fra Caliber så sjønner jeg hva det er han søker. Dessuten inser jeg at bilde bare ikke funker.. Hadde tenkt å ha med et brekkjern, men tror jeg dropper det.. Vil fortsette på det jeg holder på med nå, men det er fordi jeg ikke liker å gi opp.. Ha en ellers fin dag. Endret 14. september 2005 av Steina Lenke til kommentar
Steina Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Her er den foresten.. Noen ordentlige innslag får jeg ikke til pga at jeg er opptatt fremover fra... NÅ! (lekser) Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 Takk for innsatsen! Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) Startet på noe, men føler at det rant litt ut. Ble litt tomt nederst i høyre hjørne. Men er ett forslag, eller om andre vil forsette, eller kanskje får noen ideer Endret 16. september 2005 av biiig.no Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 Stilig. Blir jo litt vanskelig å gravere da, men tøft var det! Jeg koste meg litt i paint, og kom frem til noe ganske enkelt som jeg håper dere kan bygge videre på: Lenke til kommentar
Steina Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) I'm in your commando! Endret 16. september 2005 av Steina Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå