Gå til innhold

Hvordan får han det til.

Anbefalte innlegg

Spiller alltid på BF.no sine servere.

Stod inni ett skjul, så kommer en med kalle navn "Marinejegeren" inn, og jeg fyrer av anti-tank misslen nesten rett ned, slik at han blir drept (får opp "You killed Marinejegeren"), jeg blir også litt såret, men lever i beste velgående. Så 2 sekunder etter så blir jeg drept av samme mann.

For det første så var nærmeste kontroll post for hans lag langt borte, og for det andre så hadde han aldri rukket å re-spawne så fort uansett. Så hvordan kom han mirakuløst til livet igjen?

Tenkte kanskje at han kastet en granat mot meg, men han hadde aldri rullet å bytte fra gevær til granat på den korte tiden, samt at han selv løp på meg, slik at han ville blitt tatt av sin egen granat.

Er dette juks, eller er det noe jeg ikke har fått med meg?

Og hvis det er juks, er ikke punkbusteren til for å ta vekk dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spiller alltid på BF.no sine servere.

Stod inni ett skjul, så kommer en med kalle navn "Marinejegeren" inn, og jeg fyrer av anti-tank misslen nesten rett ned, slik at han blir drept (får opp "You killed Marinejegeren"), jeg blir også litt såret, men lever i beste velgående. Så 2 sekunder etter så blir jeg drept av samme mann.

For det første så var nærmeste kontroll post for hans lag langt borte, og for det andre så hadde han aldri rukket å re-spawne så fort uansett. Så hvordan kom han mirakuløst til livet igjen?

Tenkte kanskje at han kastet en granat mot meg, men han hadde aldri rullet å bytte fra gevær til granat på den korte tiden, samt at han selv løp på meg, slik at han ville blitt tatt av sin egen granat.

Er dette juks, eller er det noe jeg ikke har fått med meg?

Og hvis det er juks, er ikke punkbusteren til for å ta vekk dette?

Han ble revived (gjenopplivet) av en medic.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...