AndersT2 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Spiller alltid på BF.no sine servere. Stod inni ett skjul, så kommer en med kalle navn "Marinejegeren" inn, og jeg fyrer av anti-tank misslen nesten rett ned, slik at han blir drept (får opp "You killed Marinejegeren"), jeg blir også litt såret, men lever i beste velgående. Så 2 sekunder etter så blir jeg drept av samme mann. For det første så var nærmeste kontroll post for hans lag langt borte, og for det andre så hadde han aldri rukket å re-spawne så fort uansett. Så hvordan kom han mirakuløst til livet igjen? Tenkte kanskje at han kastet en granat mot meg, men han hadde aldri rullet å bytte fra gevær til granat på den korte tiden, samt at han selv løp på meg, slik at han ville blitt tatt av sin egen granat. Er dette juks, eller er det noe jeg ikke har fått med meg? Og hvis det er juks, er ikke punkbusteren til for å ta vekk dette? Lenke til kommentar
weliiiss3245 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Spiller alltid på BF.no sine servere. Stod inni ett skjul, så kommer en med kalle navn "Marinejegeren" inn, og jeg fyrer av anti-tank misslen nesten rett ned, slik at han blir drept (får opp "You killed Marinejegeren"), jeg blir også litt såret, men lever i beste velgående. Så 2 sekunder etter så blir jeg drept av samme mann. For det første så var nærmeste kontroll post for hans lag langt borte, og for det andre så hadde han aldri rukket å re-spawne så fort uansett. Så hvordan kom han mirakuløst til livet igjen? Tenkte kanskje at han kastet en granat mot meg, men han hadde aldri rullet å bytte fra gevær til granat på den korte tiden, samt at han selv løp på meg, slik at han ville blitt tatt av sin egen granat. Er dette juks, eller er det noe jeg ikke har fått med meg? Og hvis det er juks, er ikke punkbusteren til for å ta vekk dette? Han ble revived (gjenopplivet) av en medic. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 Hvis det var en medic i nærheten som gjennopplivet han så ville jeg ha sett han. Så det kan umulig ha skjedd. Etter han ble drept, så sto jeg å så på kroppen hans, ingen andre som var i nærheten. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Den som gjennopplivet han lagget noe sinnsykt. Eller at du lagget. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 Hos meg lagger det ingenting i hvertfall. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Anyway.. Punkbuster kan ikke stoppe cheatere. Punkbuster gjør det bare litt artigere til de som lager cheats. Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 kunne jo vært en sniper som hadde lagt ut claymore elns? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå