d34gol Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Som tittel sier har jeg nylig formatert og mangler noen drivere. Er det noen her inne som kan fortelle meg hvor jeg kan få downet disse ?: SM-busskontroller Universal Serial Bus (USB) kontroller USB Device Alle svar blir satt pris på Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Skal du ha hjelp med og finne drivere så må du komme med hva du har av hardware først og fremst.....Er forskjellige drivere for hovedkort så det er ikke bare og velge og vrake da...Du kan jo også bare søke på google på navnet og nr på hovedkortet dit også da... Lenke til kommentar
d34gol Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Beklager det glemte jeg sånn i farta Jeg har: MSI 865PE Neo 2 - V hovedkort Saphire Radeon 9600XT 128 Intel Pentium 4 3.0GhZ Lenke til kommentar
taleg Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Hvilket OS bruker du ? USB drivere kommer inkludert i WinXP service pack 1 (eller var det 2, hm) og fikses ved å be maskinen se etter drivere til de ekle gule symbolene i device manager. Har du SP 1 installer så skal den finne drivere av seg selv, hvis du bare ber den om å søke etter drivere. Og Sm-busskontroller fikser du ved å installere chipsett driver til hovedkortet, hvis jeg ikke husker feil... ;-) Taleg Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Sjekk denne siden for hovedkortet og her kan du laste ned driverene til skjermkortet....Går ut ifra at du har Windows xp.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå