Pug Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Jeg har nettopp kjøpt meg PC, og jeg lurer på om jeg må oppdatere noe "viktig" på den? Skjermkort drivere? Skjermkortet er et Asus Geforce 4 TI4400. Hvordan kan jeg få det til å yte max i spill? For eksempel CS? Jeg spiller mye CS, så hvordan få det til å yte max? er det neon instillinger?? Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 last ned nye drivere til alt! du finner driverne på hjemmesidene til de som har laget produktet, f.eks: http://www.nvidia.com - her finner du drivere til skjermkortet ditt. og du behøver ikke bekymre deg om at det skal hakke i cs :smile: [ Denne Melding var redigert av: Cursed på 2002-08-12 19:42 ] Lenke til kommentar
Pug Skrevet 12. august 2002 Forfatter Del Skrevet 12. august 2002 To spørsmål: 1. Instalerer driverne seg selv, hvis ikke, hvor skal jeg instalere/legge dem? 2. Hva bør jeg laste ned drivere til unntatt skjermkort? Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 1. lag en mappe som heter 'drivere' eller noe slikt til senere bruk, eller du kan bare lagre hvor som helst. og så dobbeltklikk på de. 2. mus, tastatur, lydkort, nettverskort, osv. Men det enste jeg synes er *nødvendig* er driver til skjermkortet og musa. PS. folk sier at det er viktig å slette de gamle driverne først, selv om jeg aldri har merka noen froskjell om jeg gjorde det eller ikke. hvis du har XP gjøres dette sånn: høyreklikk på min datamaskin --> properties --> hardware --> device manager --> enheten du skal oppdatere dobbeltklikkes --> driver --> uninstall. start pc'n på nytt og innstaler nye drivere. man gjør vel noe ganske likt dette i 98/nt/2k også, vil jeg gjette på. [ Denne Melding var redigert av: Cursed på 2002-08-13 00:05 ] Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Når det gjelder CS fins det masse sider som forklarer hvordan du kan "tweake" det.. bare søk på google.com. Fikk FPS'en opp fra rundt 40 til 60 etter en grundig gjennomgang av diverse guides på internett. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 13. august 2002 Forfatter Del Skrevet 13. august 2002 MÅ jeg avinstalere de gamle? I så fall, finner de nye driverne ut automatisk hvor de skal instalere seg? Finner driverne ut uansett hvor de skal instalere seg? Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Quote: Den 2002-08-12 23:58, Cursed skrev:1. lag en mappe som heter 'drivere' eller noe slikt til senere bruk, eller du kan bare lagre hvor som helst. og så dobbeltklikk på de. Det er slettes ikke alle drivere du kan dobbelklikke på. Les heller bruksanvisninga... :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå