Ernie Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Det er jo morro å lese om alle mulige alien-greien som skal foregå i A51. Eneste problemet er bare det at det ligger i menneskets natur å overdrive tankegangen når det kommer til ting som er forbudt og "ikke eksisterer". De aller, aller fleste konspirasjonene oppstår nettopp pga dette. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Hvis jeg hadde vært det amerikanske forsvaret, og sittet på Area51, med det hysteriet det er rundt den basen i dag, så hadde jeg opprettholdt hemmelighetskremmeriet rundt den, og flytta all testinga til andre baser. Hvorfor? Fordi Area51 etterhvert er blitt kjent så godt som "hemmelig militær testbase" at folk ikke engang tenker på andre baser. Area51 er en stor og fin dekkoprasjon for å lede oppmerksomhet vekk fra de stedene der det virkelig foregår ting (det hendte kanskje ting ved area51 før mediahysteriet) det er iallefall det jeg tror... Lenke til kommentar
acon Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 De har vel innrømmet at Area 51 eksiterer, mener det var President Bill Clinton som innrømmet at det var et hemmelig militært anlegg?.. eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Mulig dette er helt uten betydning men hvorfor er flystripa så mye kortere nå en den tilsynelatende har vært? Det ser ut som den har gått helt til nerkanten av bildet før men nå slutter den der veien krysser midt i bildet. Kan det tenkes at det ikke er så mye som fåregår der etter at stedet ble kjent? Endret 11. september 2005 av perpyro Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 den flystripa har vært 6 miles, vet ikke helt hvor langt det er, men tror det er rundt 1 mil... Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Det stemmer ganske godt ja. 6 miles er 9.65 km. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 perpyro: I følge dokumentaren på TV4 (hvis jeg husker rett) så har de "malt" flystripen litt, slik at den ser kortere ut en det den egentlig er. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Jeg tror A51 bare er en gedigen dekkoperasjon. De gjør sikkert ikke en dritt fornuftig der, men det tar jo fokuset vekk fra andre liknende steder i USA, som også finnes, som myndighetene holder tyst om, osv. Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 spør du en som bor i nærheten så sier han at det finns ikke noe area 51. det er å forblir USA's hemmelighet. har sett spy foto derfra i en artikkel fra Illustrert Vitenskap der dem skreiv at dem har overvåkning over all satelitt trafikk over der så hver gang det kommer en ukjent sattelitt så stenger dem all opearsjon og gjemmer alle fly osv, slik at det skal se ut som at det er forlatt der. men det foregår noe der ja, det er jeg enig i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå