Bandidos-Pelle Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 OK, jeg kjenner til myten om alienen som visstnok skal ha blitt funnet der for lenge siden. Uansett, jeg lurer på om noen her egentlig vet hva som foregår der? Lenke til kommentar
Lyspære Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 OK, jeg kjenner til myten om alienen som visstnok skal ha blitt funnet der for lenge siden. Uansett, jeg lurer på om noen her egentlig vet hva som foregår der? Svaret finner du her Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Uansett, jeg lurer på om noen her egentlig vet hva som foregår der? Seff, gjennomsnittspersonen på forumet vet like mye om hva som skjer i Area 51 som tråden er relevant for PRS. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Uansett, jeg lurer på om noen her egentlig vet hva som foregår der? Av en eller annen merkelig grunn så er det vist unndratt offentligheten Personlig så holder jeg en knapp på at det er et helt vanlig militært testområde. Edit: Rettet opp siste settningen så det ble litt klart hva jeg egentlig mente. Endret 9. september 2005 av Ernie Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 At det er et militært testområde vet vi jo allerede, spørsmålet er bare hva de faktisk tester der.. Må jo være litt småviktig siden de ansatte blir flydd inn med fly hver dag, og siden de har en ~3 mils sikkerhetssone rundt omkring osv.. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Det gikk en dokumentar på Discovery om dette en gang. En fyr sto å filmet basen oppe på en av fjellene, og da kunne man tydelig se at det var en millitærbase. Men som Ueland sier, vet vi ikke hva som skjer det inne. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Mye man gjør for å beskytte egne millitære hemligheter. Har ganske god tro på at det bare er et helt vanlig millitært testområde. Man må jo huske på at USA måtte holde tingene de utviklet unna Sovjet og andre kommunistiske stater. Uannsett, blir ikke sjokkert hvis stealth-flyene ble utviklet der. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) man vet at fly har blitt testet der, har blitt fotografert ufo rundt der før som man senere har funnet ut er F -117. area 51 har også sagt at det flyet ble testet der... men hva som ellers skjer der vet man jo ikke, men har sett en dokumentar om det, der de filmet fra en fjelltopp, var lite trafikk der, så det er mulig de har bygget nedover for å skjule alt... det sist jeg har hørt om area 51 er at det er en nedlagt flybase... edit: er også funnet nedgravde ødelagte fly i området rundt Endret 9. september 2005 av aklla Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Men hvis de mener at det bare er en vanlig testbase som liksom skal være litt hemmelig på en måte så de kan holde på i fred, hvorfor nekter de TOTALT at det fins i det hele tatt? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Men hvis de mener at det bare er en vanlig testbase som liksom skal være litt hemmelig på en måte så de kan holde på i fred, hvorfor nekter de TOTALT at det fins i det hele tatt? Nekter de fortsatt på det da? Det finnes jo klare bevis for at det eksisterer! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Ja de nekter tørt på at det ikke eksisterer. Man kan holde bilder fra en rusisk satelitt som viser hangarer og annet rett forran dem og de nekter for at det ikke eksisterer. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) fandt en sak på de siden som er linket rett ett stykke opp, sjekk bildet... edit: fant forresten area51 på Google Earth, bildet er lagt til... edit2: var vist ikke basen alikevel, men det er noe merkelig... Endret 9. september 2005 av aklla Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Her er ett bilde av Area 51 fra google earth: Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Hvor er det det ligger hen egentlig? Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Nevadaørkenen: http://www.google.com/search?hl=en&lr=&ie=...+51&btnG=Search Endret 9. september 2005 av JBlack Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Her det en del info og bilder Area 51 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 iflg. discovery dokumentaren (eller national geographic) tester usa alle mulige fly osv der, og sier det er ufo. Noen av disse flyene vil så klart styrte og derfor kan man finne vrakrester. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Men hvis de mener at det bare er en vanlig testbase som liksom skal være litt hemmelig på en måte så de kan holde på i fred, hvorfor nekter de TOTALT at det fins i det hele tatt? kanskje fordi de ikke vil ut med noe, er enklere å holde kjeft om noe hvis de påstår at det ikke finnes... Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Jammen du skjønner jo det, at alt alien greiene vekker jo masse oppmerksomhet ut i det området. Hvis de innrømmer at det fins en militær base der, men det er ikke noe alien tull osv så vil jo de få holde på mye mer i fred. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Man vet at det er en base der, men siden alt er så sinnsykt bevoktet så er det jo noe de skjuler eller utvikler der. Selvsagt er det for at "fiender" ikke skal stjele/få vite planene dems, men sikkerheten er velig høy der. My two cents. Endret 9. september 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå