Gå til innhold

LYD når lydutgangen er ødelagt?

ken8

Anbefalte innlegg

Hei, har ødelagt lydutgangen (pc'en gikk i bakken når den var koblet til stereoen). Det er utgangen på hovedkortet som er ødelagt (kanskje mulig å fikse hvis man kan lodde, men det klarer ikke jeg) Så det jeg lurer på er om det finnes en billig løsning på å få lyd på pc'en? Finnes det USB høytalere??Evt. PCMICA?kort.

Har en Inspiron8200, har sett noen eksterne lydkort på elkjøp, men de koster 3000kr så det er utelukket for meg, trenger noe BILLIG, + om jeg kan bruke hodetelefoner (lesesal)

Takker for alle inspill!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304585&cks=PLC - ikke så billig, men pcmcia... praktisk. Hadde det vært meg så hadde jeg loddet, men.... opp til deg om du vil bruke penger.. :tease:

Mener seriøst det med lodding, evt sende den inn til service mtp å beholde garanti. Bare si at de bare skal lodde på kontaktene til lydutgangen igjen, ikke noe mere og ingen sjekk, så blir det vel ikke så dyrt.... :hmm:

Lenke til kommentar
Dette virker som en billig men god løsning... Finnes også i svart

Den der likte jeg godt :D

Jeg skrudde fra hverandre pc'en og det hadde blitt skader på hovedkortet, der lydutgangen var, men alt kan vel repareres, noen som vet om verksted? Dell er så jævla dyre også bytter de vel bare hele hovedkortet å krever meg for 6300kr (var det nytt hovedkort kostet :p )

Må bare få takke alle, funker ikke lodding, så blir det nok usb-pluggen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...