bobafett Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Holder på å overføre vhs til pc. Det går egentlig veldig greit bortsett fra at line-in volumet på Hauppauge kortet er satt litt høyt. Får derfor noe forvrengning. Har ikke funnet en måte å justere dette på. Jeg får heller ikke til å bruke inngangen på lydkortet. Uansett hvilket program jeg bruker til capture, må jeg bruke line-in inngangen på Hauppauge kortet. Har prøvd med Hauppauge_tweaker uten at det virket. Noen som har noen tips for å løse dette? Lenke til kommentar
bobafett Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 Har funnet en løsning, og det er å koble på et potmeter på hver kanal mellom vhs'en og pc'en. Det er ikke en optimal løsning. Håper at noen vet hvordan man kan justere dette på selve kortet. Lenke til kommentar
bobafett Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Hvis noen skulle være interessert, finnes èn løsningen nederst i første post her: http://www.shspvr.com/smf/index.php?topic=8708.0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå