Walts Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 funker det å kjøre Fedora core 4 igjenom VMware? finner ikek no valg måte for det, å får det ikke til å funke når jeg velger other.. noen som vet om det går? og hvordan? Lenke til kommentar
eppis Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) ja dette funker fint, kjører selv Fedora 4 gjenom VMWare på en WindowsXP hostmaskin... Velg Linux 2.6 Kernel så følger du bare intrsuker videre trykk start legg in Fedora på vanlig måte har du demon tools eller noen annen form for virtual cd-rom opplegg anbelfar jeg og disable dette. Husk og legge in scsi kjernen ettersom VMVare legger in et Virtual System. Endret 8. september 2005 av eppis Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Hos meg har jeg valget Linux med en drøss undervalg der. Skal være helt trygt å velge for eksempel Other Linux 2.6.x kernel. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 okey da prøver jeg det etterpå... Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Eg har FC4 i VMware. Fungerar topp. Velg Other 2.6 kernel. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 Eg har FC4 i VMware. Fungerar topp. Velg Other 2.6 kernel. okey,, fikk det tik n, men får ikke til lyd.. noen som vet hvordan man gjør det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå