Christopher420 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Noen som vet hvordan man kan lage et passord til en harddisk? Lenke til kommentar
ViperGTS Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Tok et kjapt søk på nettet.... http://www.magic2003.net/ Det finnes helt sikkert flere. Søk på google Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Passord på admin og opprette en ny brukerkonto for andre som bruker maskinen din? Endret 8. september 2005 av squabbish Lenke til kommentar
Christopher420 Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 noen som vet om flere måter enn Storage crypt? Lenke til kommentar
TurtleMan Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Jeg prøvde SC, og da gikk harddisken vekk i min datamaskin, jeg er også keen på passord på en harddisk, men da når man trykker på HD'en får å komme inn, må det komme inn en liten boks der man skal skrive inn passord.. Noen som vet? Lenke til kommentar
TurtleMan Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Noen som kan hjelpe meg og Christoffer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå