Gå til innhold

Bruker du sikkerhetssele/-belte i bil?


morra

Bruker du bilbelte?  

1 011 stemmer

  1. 1. Bruker du bilbelte?

    • Ja
      909
    • Nei
      13
    • Av og til
      75
    • Når jeg sitter på
      4
    • Når jeg kjører selv
      10


Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Bruker alltid belte selv, men har en kompis som overlevde fordi han ikke hadde på seg belte. Han frontkolliderte med en annen bil i rundt 40 og ble kasta inn i frontruta, og godt var det for basskass han hadde fastmontert i bagasjeromet (stasjonsvogn) ble slynget fram og kilte seg mellom frontsetene, hadde han hatt på beltet hadde han fått et rør gjennom tinningen. Men han bruker alltid belte etter dette da.

Lenke til kommentar

hei folkens!! jeg bruker oxo alltid belte. har vel ofe noe med å gjøre at vi er vant med det siden vi var små antagligvis blir glad når jeg ser at så mange gutter er flinke til å bruke belte :thumbup: for er jammen meg ikke alle som bruker den "nøtta" de har fått utdelt. tror det er veldig mange gutter som ikke bruker. sikkert mange jenter oxo skal ikke legge skjul på det. høre det senest i stad av en kamerat; fegis tråd". han mente at sikkerhets belte bare er for pyser. noe av det dummeste jeg har hørt. da ser man at faktisk folk bruker hodet. har selv kræsja, el taka da. skjedde i vinter, februar. kjørte ikke så fort men fikk sleng på bilen pga ett punkt som var glatt så hjula slapp. vi fikk bare vondt i nakken og ryggen. hadde flaks den gangen. vi ble nok oxo reddet av beltet. begge to bruker det. er en vane. ubehagelig å kjøre uten belte...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...