andreaskaze Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Jeg trenger en annbefaling til merke på kabinett... jeg vet godt at et fett/bra kabinett koster mye penger ja..... men det må helst koste under 500kr. eventuelt 650kr. Er veldig blakk fortiden....... Takker for alle svar! *Edited av Man0war( med tilatelse!)* Endret 9. september 2005 av andreaskaze Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Ta en titt på denne siden Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Lian li kabinett duger MAX! Men de koster jo mye og da Lian li har kvalitet, ikke noe plastik drit PS: Jeg digger bilde ditt! "brenn, crazy frog!" Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 ow' date='09/09/2005 : 01:17'] Lian li kabinett duger MAX! Men de koster jo mye og da Lian li har kvalitet, ikke noe plastik drit PS: Jeg digger bilde ditt! "brenn, crazy frog!" Lian li lager gode kabinetter ja, men de er ikke alene. En del coolermaster-kabinetter som har overrasket meg i det siste bl.a. Lenke til kommentar
Parapraxis Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Er det med eller uten strømforsyning du vil ha? Lenke til kommentar
andreaskaze Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 Det er samma om det er uten eller med strømforskyning! Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Hei Andreas! Ville heller spart litt til..så slipper du "plastic-fantastic" og ender heller opp med kvalitets! Strømforsyning trenger du nok ikke, den du har nå er bra nok! Du kan ta en titt på: Prisguide.no Finn.no QXL.no osv. tror det blir bedre hvis du ender opp med et brukt kabinett som er "stock"(ikke gjort noe med) Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Husk på at posten ikke driver med dugnad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå