StupidNick Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Ja, finnes det et program som lar deg gjøre det? Lenke til kommentar
NeVa Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 endre volt har veit jeg ikke, men til timings så er A64 tweaker nydelig. veit ikke om det funker på noen adnre cpu'er enn A64 men. NeVa Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 jeg mener RAM, ikke cpu. Men takk likevel Lenke til kommentar
NeVa Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 det jeg mener å A64 tweaker funker bare sammen med AMD 64 cpu'er, ikke intel osv pga den innebygde minnekontolen. sorry for å dra opp en gammel post. NeVa Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 BIOS burde vel fungere greit nok... Men A64 tweaker er mye brukt ja. Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Jeg mener det finnes program for endring av spennninger ogsaa, gjoer vel iallefall dette til vcore. men det er ikke anbefalt aa bruke. Til intel finnes i865\i875 tweaker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå