The_Norsemen Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Hei.. Eg har nå spillt battlefield2 en stund så hvorfor ikke lage en såkalt frag-movies.. men da trenger eg et gratis program, er det noen her som vet om noen.. -Programme må kunne ta opp når eg spiller... Endret 8. september 2005 av The_Norsemen Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Trur det er vanleg å nytte Fraps, men Windows Media Encoder kan og gjere det. Begge er gratis. Endret 8. september 2005 av incanus Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Trur det er vanleg å nytte Fraps, men Windows Media Encoder kan og gjere det. Begge er gratis. Kan Windows Media Encoder ta opp slik som fraps kan ? Trodde det bare kunne encode jeg... Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Vel, det kan ta opp det som skjer på skjermen... Men om det er likt/like bra som Fraps veit eg ikkje. Har ikkje prøvd nokon av delane... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå