Becks69 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Hei Har kjøpt min første ekte windows xp home versjon, og når jeg skal installere får jeg opp en feilmelding. Filen "asms" er nødvendig. Jeg har søkt igjennom installasjons cd'en og finner en mappe: E:\i386\ASMS\ men der er det bare noen undermapper (bl.a: 1 , 2 , 1000, 7000) Ingen filer heter ASMS uansett format. Hva skal jeg gjøre, den avslutter installasjonen om jeg prøver å gå videre uten... Endret 8. september 2005 av Becks69 Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 http://support.microsoft.com/default.aspx?...b;EN-US;Q311755 Lenke til kommentar
Becks69 Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Takk for linken.. MEN: - jeg får ikke åpnet regedit - jeg har ikke en ledig partisjon - jeg har ikke kopiert cd'en så fu microsoft etter en del lesing skal jeg nå få tak i en dvd-rom, det har vist funket for mange. latterlig problem dette DET funket fint, xp installasjonen er fullført! Endret 8. september 2005 av Becks69 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå