deep750 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 øsnker litt kritikk bildet er fra huldefossen i S&F ifra juni i år Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Synes bildet var ganske så bra! Hadde det vært større og kanskje vært gjort litt lysere i front og til høyre hadde vært riktig så pent. Lenke til kommentar
TigerBlack Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Meget bra Norsk natur på sitt beste Lenke til kommentar
ferik Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Hadde du bare stått veldig mye nermere når du tok bildet at fossen, kunna det ha blitt virkelig bra, den forsvant liksom i naturen. Men ellers var det bra farger og slikt på resten Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 Hadde du bare stått veldig mye nermere når du tok bildet at fossen, kunna det ha blitt virkelig bra, den forsvant liksom i naturen. Men ellers var det bra farger og slikt på resten Det jeg fant sjarmerende ved bildet var jo kuene som beitet foran fossen. Hadde jeg stått veldig mye nærmere hadde ikke de blir med. legger ved et annet bilde som jeg tok rett forfra...og fikk med mer foss og noe mindre "natur" ps ingen av bildene har blitt redigert, kun forminsket størrelsen Lenke til kommentar
bigkay Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Fine motiver, men fargene var litt blasse.. Her har jeg overdrevet med både farger og kontrast, ble litt mer spennende syntes jeg. Ville nok gått enda nærmere fossen hvis jeg var deg Bigk Endret 12. september 2005 av bigkay Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 Fine motiver, men fargene var litt blasse.. Her har jeg overdrevet med både farger og kontrast, ble litt mer spennende syntes jeg. Ville nok gått enda nærmere fossen hvis jeg var deg Bigk syns det blitt overdreven bruk av farger...ser jo ikke naturlig ut i hele tatt. legger ved et nytt uredigert bilde..dette var det nærmeste jeg gikk...(var redd for å få vann på linsa ) Lenke til kommentar
ferik Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Enig med deg at det ble altfor unaturlige farver når den ble redigert, likte det siste bildet ditt, der synes jeg du fikk satt litt fokus i den dramatiske fossen Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Det siste var fint. Om en smule for mørkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå