scirocco Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Noen som vet hvordan man sletter loggfila over mapper og filer jeg har åpna i ms explorer. Ved å slette mappa history`i windows rota (win98) fjerner man loggfila over webadresser jeg har åpna, ikke mapper og filer. Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 del temp. internet files, så er det og noe med sikkerhetsinnstillinger: clear forms eller noe... huff, IE er tungvint! operabrukere: File->delete private data... :grin: Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 12. august 2002 Forfatter Del Skrevet 12. august 2002 Hmmmm, kan ikke se noen del forms knapp her noen sted. Enig med deg at Opera er lettere (og bedre!), men explorer er mer tilpasset websidene (eller var det omvendt...) Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 13. august 2002 Forfatter Del Skrevet 13. august 2002 Forresten gjelder det ikke bare IE, men explorer generellt: I IE kan du slette loggen over hvilke sider en har vært inne på med enkle tastetrykk. Spørsmålet mitt var om explorer hadde en tilsvarende mulighet hvor man kunne slette loggen over hvilke filermapper en har åpna? Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Legg inn MS TweakUI 1.33 (kan lastes ned fra download.com) Gå inn på control panel -> tweak ui -> paranoia Den fjerner de fleste history-greier, og du kan krysse av for at den fjerner ting automatisk hver gang du logger inn. Lenke til kommentar
oam Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 eh? Høyereklikk på startbaren: -> [options] -> [advanced] -> "to remove records of recently accessed documents, programs, and Websites, click Clear". -> [Clear] Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 14. august 2002 Forfatter Del Skrevet 14. august 2002 Hmmm startbaren, hvor ligger den? Sikkert et bra teit spørsmål, men... Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 15. august 2002 Forfatter Del Skrevet 15. august 2002 Har kikket litt på TweakUI. Genialt program egentlig, masse nyttige funksjoner. Desverre greide det ikke å løse problemet mitt da :sad: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå