BigJackW Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Hei Jeg lurer på om jeg kan få inn TV2 Zebra på Antenne, eller er det bare på parabol? Edit: Jeg bor i Nord-Trøndelag, Namdalen. Endret 8. september 2005 av BigJackW Lenke til kommentar
diversity Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Det jeg har hørt er at Zebra skal bli en betalingskanal. Og jeg tror at det da er lite sannsynlig at de sender den til antenne. Men det kan alltids hende Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Prøv å søk deg manuelt gjennom alle kanaler, og se om den dukker opp. Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Vi har ikke konsesjon til å sende via vanlige bakkesendere, og har du vanlig tv-antenne kan du derfor ikke ta inn kanalen. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 så plutselig at denne kanalen hadde dukket opp på tv'n.. hva slags kanal er det egentlig? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Heia UPC! Det er den gamle TV2Extra. De sender Musikk/Chatteprogrammet Sonen, gamle serier, filmer og slike ting.. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 Svarte de, jeg ville ha TV2 Zebra jeg Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Har de SÅ mye å sende at de må ha to kanaler Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Tydeligvis.. Men kjekt at de sender litt filmer da. Håper de kan sende en bra snart da Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Har de SÅ mye å sende at de må ha to kanaler Eh, de har hatt to kanaler kjempe lenge, det er bare tv2 extra som har byttet navn. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Har kabel TV, noen som hvilken frekvens TV2 Zebra er på? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 I tillegg skal kanalen brukes til en del sport i helgene, visstnok. Jeg fikk lett inn Tv2 Xtra (Zebra) ved å bare søke inn kanalene på nytt, så var den der. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Har kabel TV, noen som hvilken frekvens TV2 Zebra er på? Søk litt på tv2 sidene kanskje. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Har lett igjennom alle frekvenser nå, finner den ikke Canal Digital har tydeligvis ikke TV2 Zebra da Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Canal Digital har heller ingen support ang. spørsmål om kabelutbygging i Norges største byer (hvor Kongen bodde før). Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Har også Canal Digital og får ikke inn TV2 Sebra på dekodern, uten dekoder får jeg den inn med maaaasse "snø" Får vondt i hue av å se på så jeg tror jeg dropper det fremover. Det er faktisk den eneste kanalen jeg får inn så dårlig... Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 Har kabel TV, noen som hvilken frekvens TV2 Zebra er på? Det er den samme frekvensen som TV2 Extra Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Har TV2 Zebra (dumt navn btw), men bildet er dårlig og skurrete her... Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Flaggskipet til Tv2 Zebra er vell Spansk Primera division.. Eller så viser de 24 sesong 1 osv. Du må leie digital dekoder for og få inn Zebra om du har Canal Digital. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 De viser veldig mye håndball der også, og om bildet ikke hadde vært preget av en snøstorm på Svalbard hadde jeg likt den kanalen veldig godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå