Beining Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Hei, Nå ligger 40GB G4en på finn.no. :!: Så iPod Nano i dag å ble helt forelsket i den, men hvor er den billigst? Trenger ikke være i Norge, men helst ikke en dønn useriøs sjappe i Hong-Kong heller. Hørte noen snakket om at 4GBen lå på ca 1700 i USA, men vet ikke hvor og når... Takker for alle svar Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 NOK 2.190,00 (NOK 1.752,00 ekskl. mva.) Ergo omtrent lik pris på 4gb i Norge og i statene siden du må betale moms for varer bestilt fra utlandet. Du sparer nok ikke så mange penger du tror ved å bestille fra andre land, noen ting lønner seg, men jeg tror ikke appleprodukter er tingen. Lenke til kommentar
total Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Apple Store selger den billigst. De har fått den inn på komplett.no og de andre sjappene, men på apple store får du gratis frakt og gratis gravering! Lenke til kommentar
alfalf Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Ja, jeg skal bestille meg en derfra i morgen. Den spilleren er jo nydelig! 9cm lang, 4cm bred og 0,69cm tykk! perfekt! Enda en applaus til apple. Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Hvis du er student, og stikker på på apple store for å kjøpe den, se etter linken 'Utdanning'. Så kan du få den til 2015,- Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Apple Center selger den for 2190kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå