Mott Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Hvordan gjør jeg sånn at jeg kan ta bilde av det skjermen min viser?? Lenke til kommentar
Bjarten90 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Hvordan gjør jeg sånn at jeg kan ta bilde av det skjermen min viser?? stillbilde eller video? Lenke til kommentar
Mott Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 stillbilde. sånn at jeg kan poste det i forumet Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 PrintScreen. Bare trykk på PrintScreen-knappen på tastaturet ditt (ovenfor Insert-knappen om du har vanlig tastatur), så bare åpner du et bildebehandlingsprogram som for eksempel Paint eller Photoshop og velger lim inn. Så lagrer du. Er ikke værre enn det Lenke til kommentar
Bjarten90 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) stillbilde. sånn at jeg kan poste det i forumet på tastaturet e da ein knapp så hette print screen...prøv den hehe...litt sein Endret 8. september 2005 av Bjarten90 Lenke til kommentar
Duffy85 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Print Screen eller PrtScn (nesten øverst til høyere) som det vil stå på knappen på tastaturet. også limer du inn i det fotoprog. du foretrekker. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Det skal stå "Prt Scr" Trykk på denne tasten og gå inn på paint, så limer du bare inn. Sys Rq Edit: Ble mange svar på engang, hehe. Endret 8. september 2005 av samye83 Lenke til kommentar
Duffy85 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Her kom svarene veldig fort ja...hehe Lenke til kommentar
Mott Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 takk for tipsene Lenke til kommentar
Yazfat Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Hvis du bare vil ta "bilde" av aktivt vindu tar du Alt Gr + Prt Scr Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Hvis du bare vil ta "bilde" av aktivt vindu tar du Alt Gr + Prt Scr ... eller Alt+Prt Scr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå