st.anger Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Heisann... Da var det på tide med ny mobil. Er blitt veldig fristet av Samsung E730. Har tidligere hatt E700 og likte den godt. Det eneste problemet med den var at hver gang jeg skulle skrive melding måtte jeg holde inne en tast i 2 sekunder for å skru av ordboka....litt irriterende i lengden. Er det slik på E730 også? En annen ting jeg lurte på er om jeg kan bruke mitt SE bluetooth-headset til denne mobilen? mvh Tom Lenke til kommentar
LG_91 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Pappan min har E730, tror ikke det er slik med den ordboka som du beskriver, er ikke helt sikker, men regner med pappa ville sagt det hviss det var noe som var irriterende. Og etter logikken kan du nokk bruke ditt bluetooth headset siden du har hatt Samsung tidligere å brukt det på den, å E730 har jo bluetooth så hvorfor det ikke skulle gå kan jeg hværtfall ikke skjønne Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Heisann... Da var det på tide med ny mobil. Er blitt veldig fristet av Samsung E730. Har tidligere hatt E700 og likte den godt. Det eneste problemet med den var at hver gang jeg skulle skrive melding måtte jeg holde inne en tast i 2 sekunder for å skru av ordboka....litt irriterende i lengden. Er det slik på E730 også? En annen ting jeg lurte på er om jeg kan bruke mitt SE bluetooth-headset til denne mobilen? mvh Tom Jepp, har samme problemet en gang i blandt på min E730, dessverre. SE headsett funker fint på min. Bruker det nyeste Akono BT-settet med display (660 ett eller annet). Lenke til kommentar
st.anger Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 av og til? Er d ikke slik at du må holde knappen til høyre eller venstre (husker ikke hvilken) inne hver gang får å skru den av? me mindre du ønsker å skrive me ordbok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå