Gå til innhold

Lite spørsmål ang. Samsung E730

st.anger

Anbefalte innlegg

Heisann...

Da var det på tide med ny mobil. Er blitt veldig fristet av Samsung E730.

Har tidligere hatt E700 og likte den godt. Det eneste problemet med den var at hver gang jeg skulle skrive melding måtte jeg holde inne en tast i 2 sekunder for å skru av ordboka....litt irriterende i lengden. Er det slik på E730 også?

En annen ting jeg lurte på er om jeg kan bruke mitt SE bluetooth-headset til denne mobilen?

mvh Tom

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pappan min har E730, tror ikke det er slik med den ordboka som du beskriver, er ikke helt sikker, men regner med pappa ville sagt det hviss det var noe som var irriterende. Og etter logikken kan du nokk bruke ditt bluetooth headset siden du har hatt Samsung tidligere å brukt det på den, å E730 har jo bluetooth så hvorfor det ikke skulle gå kan jeg hværtfall ikke skjønne

Lenke til kommentar
Heisann...

Da var det på tide med ny mobil. Er blitt veldig fristet av Samsung E730.

Har tidligere hatt E700 og likte den godt. Det eneste problemet med den var at hver gang jeg skulle skrive melding måtte jeg holde inne en tast i 2 sekunder for å skru av ordboka....litt irriterende i lengden. Er det slik på E730 også?

En annen ting jeg lurte på er om jeg kan bruke mitt SE bluetooth-headset til denne mobilen?

mvh Tom

Jepp, har samme problemet en gang i blandt på min E730, dessverre. SE headsett funker fint på min. Bruker det nyeste Akono BT-settet med display (660 ett eller annet). :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...