chairgame Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) jeg har bestilt et MSI k8n neo4-F HK, og det står at en trenger 24pin kontakt fra PSU, og jeg vet ikke om jeg har det. jeg bruker enten en chieftech 360W PSU, eller denne . jeg så et sted at en fyr tenkte å kjøpe en adapter, men det går med både 20 og 24 pins kontakt. Endret 9. september 2005 av magnusloe Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 det funker med en vanlig 20 pin kontakt på 24pin hovedkort ja. tror ikke du trenger den overgangen til 24 pin heller, har lest at det ikke har noe å si på stabiliteten. men bruk for all del aspire psuen, jeg mener den er hakket bedre en chieftecen, og den leverer i alle fall nok watt. eneste problemet jeg kjenner til med å bare ha 20 pin kontakt er at du sansynligvis ikke får overklokka noe særlig Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 ok, takk. en annen ting, folk sier at viften på NB støyer en del, så er det mulig å koble den på en viftestyring for tre-pins viftekontakter? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 sku gå greit det, bare husk å pass på tempen under load. den bør være under 60, helst 50 grader. Lenke til kommentar
Grant_Lee Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Hei, Når det gjelder støy på NB chip'n, så løses det enkelt med å sette på en passiv kjøler. F. eks. ZALMAN ZM NB47J. Har samme HK selv. Fikk en konflikt med denne kjøleren og skjermkortet. Dette ble enkelt løst ved å klippe av noen av kjølepinnene. Temp ligger på under 40 grader. Mvh. Grant_Lee Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 (endret) kan jeg ikke bruke en passiv kjøler fra et annet HK? jeg har dette HK liggende,og den kjøleribben ser da bra ut bilde Endret 9. september 2005 av magnusloe Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 hvis kjøleren passer, så skulle det gå greit tror jeg, mene den zalman kjøleren er vel bedre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå