Sliver Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Har en PC Win98 som vanligvis logger på et Domene/LAN/2000Server i oppstarten. Hvordan starter jeg meg Windows utenfor nettverket uten å måtte gå inn i sikkerhets modus og gjøre om nettverks instillingene? Litt pes siden det er en laptop som skal kobles mye frem og tilbake. Problemet er at når PC'n booter blir jeg spurt om nettverks-brukernavn&Passord, men det blir jo ikke godkjent for det er ikke noe server der til å godkjenne. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Kan du ikke bruke "escape"-knappen når påloggings menyen dukker opp da? I W98 burde jo det funke? Om jeg er heelt på jordet nå, så får du ha meg unnskyldt, men jeg innbiller meg at det kan være en løsning? [ Denne Melding var redigert av: Skrue på 2002-08-12 18:55 ] Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Hvis det er en Laptop kan du jo opprette forskjellige profiler. Både med og uten nettverk. Lenke til kommentar
Sliver Skrevet 12. august 2002 Forfatter Del Skrevet 12. august 2002 Quote: Den 2002-08-12 20:30, Dan Hansen skrev:Hvis det er en Laptop kan du jo opprette forskjellige profiler. Både med og uten nettverk. AHHH! Takk!! Hardware profiles ja! Der åpnet du en ny verden for meg. De kan jo spesifiseres på alle maskiner Takk til Skrue også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå