ostenxx Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Noen som vet om dette er å oppspore? Får ikke brukt lydkortet da jeg ikke finner drivere. Mvh. Øystein Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Trur ikke Creative har lagd drivere til Vista enda! Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Nei det tviler jeg også veldig sterkt på. Say with me: Hasta La Vista Baby Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Det kommer sannsynligvis ikke noe drivere til Vista før Vista slippes offisielt. Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Uff... Blir seriøst XP på meg igjen. Dette var nedtur. Men takk for hjelpen folkens! Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 (endret) Artig avatar du har. Bruker selv denne: på et annet forum I den annledning tenkte jeg å vise et bilde med de to som er litt artig :!: Endret 10. september 2005 av gixxerman Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Jeg visste ikke at man fikk tak i Vista enda jeg :!: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Beta vista Beta Vista? Har bare hørt om Alta Vista jeg (og for dere som ikke skjønte det: IRONI!!) Endret 12. september 2005 av L4r5 Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 Artig avatar du har. Bruker selv denne: på et annet forum I den annledning tenkte jeg å vise et bilde med de to som er litt artig :!: Yeye, litt offtopic, men allikevel: kakemonsteret ruler! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå