Becks69 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Hei. Jeg må formatere harddisken min, men ønsker å ta ut mailene som jeg har liggende i outlook express. Problemet ligger i at jeg har satt den inn i en annen pc (som secondary) pga at windowsen funker ikke på den harddisken jeg ønsker å formatere. Hvor finner jeg mailene da? og Hvordan kan jeg kopiere dem ut? Lenke til kommentar
Becks69 Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Hadde jeg kommet inn på programmet kunne jeg jo bare ha kopiert mailene fra outlook til en mappe ved å dra de over... men dette finner jeg ikke ut av. Tips? Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Ja, de ligger i en egen mappe. Søk i forumet, så finner du nok et godt svar. Er svart på dette 100 ganger tidligere.... Tips, begynn å bruk Outlook heller, da får du alle mailer, kontaker osv. i en og samme fil. Lenke til kommentar
Becks69 Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Jeg fant det nå, ved å søke etter *.dbx Fant ikke de ved å gå til den banen som mange mener jeg skal gå til, men fant den i denne: H:\Documents and Settings\..brukeren min..\Lokale innstillinger\Programdata\Identities\...tall...\Microsoft\Outlook Express Endret 8. september 2005 av Becks69 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå