OC-Freak Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Hei! Er interessert i å høre andre sine erfaringer med nettbutikkers (PC-hardware relaterte vel å merke) evne til å svare på mail. Har selv opplevd store forskjeller. PS-Data: Alle mine mailer har blitt besvart innen 2 virkedager så vidt jeg kan huske. Komplett: Har vært borti tidligere at mailer ikke har blitt besvart i det hele tatt, ellers har de blitt besvart innen 2 virkedager. Netshop: Oftest innen 2 virkedager. Men er noen slengere innimellom som ikke besvares, tror jeg har opplevd det 2 ganger - sist gang nå i denne uken (ikke svart på mailen jeg sendte på søndag ihvertfall). Microplex: Så vidt jeg kan huske - innen 1 virkedag. Multicom: Mye opp og ned, dog lenge siden sist jeg mailet dem. Whitebox: Svarer sjelden på mail - og ihvertfall ikke på mail som ikke er salgsrelatert (dvs svarer ikke på mail ang klager/service osv). Det var vel de fleste som jeg har erfaring med. Og hva forventer dere av en nettbutikk ang. svaring av mail? Mine forventninger er i det minste at de svarer på alle mail - og da helst innen 2 virkedager. Endret 8. september 2005 av OC-Freak Lenke til kommentar
norse5051 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Sendte mail til komplett inatt jeg, og fikk svar før kl 10 idag jeg da. Synes det er ganske bra, microplex gidder jeg ikke snakke om for da blir jeg bare sinna. Nå er det helg og jeg vil ikke bli sinna så sent i uken, får ta det til søndag eller mandag:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå