Gå til innhold

Hvordan oppdatere BIOS på MSI Neo 2 Plat.


_M@ts_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, jeg bare lurer på hvordan man oppdaterer BIOSen. Har prøvd men har fått feilmelding som "File Size Error".

Lurer på hva du gjør for å få det til, schteg-for-schteg? Enten er det kort før kræsj, ett eller 2 steg/ feilflash og svart skjerm, eller totalt på villspor heldigvis ;)

 

...grøss, er det snakk om press 'OK' eller 'Reboot' underveis? Har aldri sett feiltittelen før, hverken med 'Live Update' på nettet eller manuelt i Dos.

 

edit:

Funket med live update nå. Takk for hjelpen
flott hirrhirr! :thumbup: ble du klok på hva/ hvorfor meldingrn kom, om at størrelsen på fila var feil? Endret av Zink
Lenke til kommentar
Den siste biosen oppdateringen etter 1.9 finner du ikke via Live update.

Og linken til bios-mysteriet er også et mysterium: jeg skriver 'bios 1.A' i 'google' og velger første treff/ øverst http://www.msi.com.tw/program/support/bios/bos/spt_bos_detail.php?UID=607&kind=1 er resultatet siste Bios v1.9. Velger jeg 'hurtigbuffer' på samme treff får jeg v1.A på topp og filen er v1.A.zip

 

Dvs. samme treffet, samme link, men 'hurtigbuffer' får med en nyere versjon - hehe/ jojo, alt har en forklaring :whistle: men får dere andre samme resultat?

Lenke til kommentar
Ja testet de..den første virket men ikke den andre da kom det fram "The page cannot be displayed"

OK, da får jeg det kanskje som resultat av lokal html-redigering i 'word' (verktøy/ alt.internett/ programmer)?

 

edit: skriv 'bios 1.A' i 'google' (uten tødler) og velg øverste treff. Mulig får "google-buffer" en annen adresse basert på tidligere søk lokalt her/ hos hver især :hrm: screenshot fra samme link/ treff som viser adressefeltet:

post-24-1126229480_thumb.jpg

Endret av Zink
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...