Zink Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Reinstallasjon uten formatering.. ...på samme hovedkortet eller et annet? (trolig samme, men bare for å sette ting på plass ) Lenke til kommentar
_M@ts_ Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Ja, jeg bare lurer på hvordan man oppdaterer BIOSen. Har prøvd men har fått feilmelding som "File Size Error". Lenke til kommentar
_M@ts_ Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Funket med live update nå. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Zink Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Ja, jeg bare lurer på hvordan man oppdaterer BIOSen. Har prøvd men har fått feilmelding som "File Size Error". Lurer på hva du gjør for å få det til, schteg-for-schteg? Enten er det kort før kræsj, ett eller 2 steg/ feilflash og svart skjerm, eller totalt på villspor heldigvis ...grøss, er det snakk om press 'OK' eller 'Reboot' underveis? Har aldri sett feiltittelen før, hverken med 'Live Update' på nettet eller manuelt i Dos. edit: Funket med live update nå. Takk for hjelpen flott hirrhirr! ble du klok på hva/ hvorfor meldingrn kom, om at størrelsen på fila var feil? Endret 8. september 2005 av Zink Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Jeg hadde 1.8 og oppdaterte nettopp til 1.9 via Live Update. Husk å slå av brannmur,antivirus først for å være sikker på at det vil virke som det skal. Den siste biosen oppdateringen etter 1.9 finner du ikke via Live update. Endret 8. september 2005 av Scortech Lenke til kommentar
Zink Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Den siste biosen oppdateringen etter 1.9 finner du ikke via Live update. Og linken til bios-mysteriet er også et mysterium: jeg skriver 'bios 1.A' i 'google' og velger første treff/ øverst http://www.msi.com.tw/program/support/bios/bos/spt_bos_detail.php?UID=607&kind=1 er resultatet siste Bios v1.9. Velger jeg 'hurtigbuffer' på samme treff får jeg v1.A på topp og filen er v1.A.zip Dvs. samme treffet, samme link, men 'hurtigbuffer' får med en nyere versjon - hehe/ jojo, alt har en forklaring men får dere andre samme resultat? Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Her er den siste bios oppdateringen. Link Endret 8. september 2005 av Scortech Lenke til kommentar
Zink Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Her er den siste bios oppdateringen. Link Det er ikke god etikette å lempe inn bios-filer eksplisitt til direkte nedlasting i forum (vi vet jo også at det dreier seg om v1.A), spesielt ikke til "newbees". Dessuten, testa du linken jeg la ut/ fikk du annet resultat? Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Ja testet de..den første virket men ikke den andre da kom det fram "The page cannot be displayed" Lenke til kommentar
Zink Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Ja testet de..den første virket men ikke den andre da kom det fram "The page cannot be displayed" OK, da får jeg det kanskje som resultat av lokal html-redigering i 'word' (verktøy/ alt.internett/ programmer)? edit: skriv 'bios 1.A' i 'google' (uten tødler) og velg øverste treff. Mulig får "google-buffer" en annen adresse basert på tidligere søk lokalt her/ hos hver især screenshot fra samme link/ treff som viser adressefeltet: Endret 9. september 2005 av Zink Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå