Sjenever Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Hei. Her om dagen gikk Rockford spilleren min fyken. Er nå ute etter en ny. Vet dere om en nettside som har tester av bilanlegg. Vil ikke kjøpe "katta i sekken" så trenger derfor litt input om hvilken spillere på markedet som er å anbefale. Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Kort sagt: Alpibne eller Pioneer. Hvor mye har du å rutte med? Anbefaler P77MP Pen spiller med knallfin lyd Hva slags forsterker(e) og elementer har du ellers? Lenke til kommentar
tvåførti Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Kort sagt: Alpibne eller Pioneer.Hvor mye har du å rutte med? Anbefaler P77MP Pen spiller med knallfin lyd Hva slags forsterker(e) og elementer har du ellers? Alpine er det vel du mener. Må også legge til Clarion, som jeg er veldig fornøyd med selv. I den helt laveste prisklassen(ca 800-1400) synes jeg faktisk at JVC har de beste spillerne, men over dette så er det helt klart Alpine, Pioneer og Clarion som har de beste spillerne. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Jeg fikk her på onsdag en Pioneer DEH-P6700MP som jeg regner med at er en god spiller, ikke top notch, men også langt fra det dårligste man finner - til 14-1500 fra USA - med frakt. Så det er jo også noe du kan vurdere, da blir jo på en måte «laveste prisklasse» drastisk utvidet da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå