Gå til innhold

12'' PB, kjøpe nå eller vente?

ral

Anbefalte innlegg

Jeg får datautstyr gjennom jobben og har bestemt meg for å kjøpe en 12'' PB. Bør jeg bestille nå eller vente? Noen som veit om det er lenge til en oppgradering kommer? Noen sier september i år, noen i slutten av neste år. Hva sier dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du bør i hvert fall vente til slutten av september, mulig PowerBookene blir oppdatert under Apple-Expo i Paris 20. sept. Men som du sikkert allerede har hørt, kommer Apple til å lansere nye PowerBooks neste år med Intel CPUer (x86) - men dersom du vil ha en Mac *nå* er det ingen grunn til å vente ett år! Men du bør uansett klare å vente til begynnelsen av okt.

Lenke til kommentar

Obs! Obs!

Tastene er ikke av aluminium. Dette åpenbarer seg selv ved 15" og 17" modellene, ved tastaturlyset. Du kan også kjenne det ved at når laptopen er svinvarm etter å ha ligget på sengen, så er ikke tastene noe særlig varme.

Du kan dessuten prøve å skrape litt med neglen på kabinett/chassis og deretter på tastene. Plastic Fantastic, men tastene er noe helt spesielt, ja.

Sliter med å skrive på det stasjonære tastaturet hehe, alt for store taster og høy lyd fra 50 kroners tastaturet fra Clasern.

Lenke til kommentar

vel, ryktene sier at det kommer mest sann. en forbedret utgave av PowerBook rundt 20. September.

Vil du absolut bestille PowerBook i dag, just do it. Kan du vente noen dager kan det hende at du får en nyere versjon av PowerBook. Så det opp til deg. Jeg foretrekker sist nevnt (og jeg har ventet siden 5. September med å bestille PB)

Lenke til kommentar
Nå sitter jeg men musen på "Bestill" knappen hos Apple.no, bør jeg vente? Hvis ja, hvorfor?

Vel, mange som sier du egentlig bør vente til Apple-Expo er over neste uke - jeg skal ned til Paris nå på lørdag for å være med på Apple-Expo, men for et par dager siden fikk jeg dessverre en mail om at Keynoten for i år er blitt avlyst. Ingen Keynote minsker muligheten for ny PowerBook til uken.

Men dersom du vil ha en Mac *nå* bestiller du nå. Apple pleier også å oppgradere bestillingene til folk dersom det er blitt lansert nye produkter nylig, så dersom det kommer nye PowerBooks til uken vil du nok få tilsendt en av de nye... Lykke til uansett hva du velger da!

Lenke til kommentar

Keynote er det man kaller den føreste presentasjonen under en konferanse - kommer vel av musikk når du gir en "keynote". Det pleier å være Steve Jobs som holder disse såkalte Keynotes, eller en annen fra Apples ledelse. Hva gjelder ryktene rundt de nye PowerBookene må du ikke glemme at det er nettopp det, kun rykter...;)

Lenke til kommentar
Nå sitter jeg men musen på "Bestill" knappen hos Apple.no, bør jeg vente? Hvis ja, hvorfor?

Vel, mange som sier du egentlig bør vente til Apple-Expo er over neste uke - jeg skal ned til Paris nå på lørdag for å være med på Apple-Expo, men for et par dager siden fikk jeg dessverre en mail om at Keynoten for i år er blitt avlyst. Ingen Keynote minsker muligheten for ny PowerBook til uken.

Men dersom du vil ha en Mac *nå* bestiller du nå. Apple pleier også å oppgradere bestillingene til folk dersom det er blitt lansert nye produkter nylig, så dersom det kommer nye PowerBooks til uken vil du nok få tilsendt en av de nye... Lykke til uansett hva du velger da!

Aj, bommert fra min side, skal ha iBook! Så da er det bare å hive inn bestillingen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...