somethingblue Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 jeg har kjøpt en harman/kardon dvd 20 på qxl og fikk varen idag. typen hadde glemt å sende med fjernkontrollen så jeg får ikke stilt på noe. det som skjer når jeg setter inn sone 1 filmer er at bildet blir sort/hvit . jeg har tatt en scart-scart ledning fra dvd spilleren og til tv'en. har dette noe med at jeg må ordne på noe i dvd spillerens konfiguransjon å gjøre ? jeg får forhåpentlig fjernkontrollen snart, men går det an å få fikset dette når jeg får meg den ? Lenke til kommentar
jonathan Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 du må kanskje skifte på en bryter bak spillern til pal, istedenfor ntscauto(blir ntsc med sone1) Lenke til kommentar
somethingblue Skrevet 12. august 2002 Forfatter Del Skrevet 12. august 2002 det er ingen bryter bak. er det noen her som har spilleren og vet hva som skal gjøres Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Har DVD20 selv, men har ikke vært borti svart/hvit problemet... kan tenkes d kan fikses i SETUP på spillern, sp du må nok vente til fjernkontrollen kommer desverre... Lenke til kommentar
somethingblue Skrevet 12. august 2002 Forfatter Del Skrevet 12. august 2002 takk for all hjelpen Lenke til kommentar
aarflot Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Dersom du får et svart/hvitt bilde, og ingen feilmelding om at du er i feil sone, så er spillern innstilt på sone 1. Problemet er nok at tv'n din ikke takler NTSC signaler, men dette kan løses ved "tv aspect" valget i setup'en, hvor du kan velge PAL 60. Lenke til kommentar
somethingblue Skrevet 13. august 2002 Forfatter Del Skrevet 13. august 2002 Hvis fyren ikke har fjernkontrollen eller påstår at den er sendt med . er det mulig å få tak i en fjernkontroll til h/k dvd spilleren eller er det helt umulig ? Lenke til kommentar
somethingblue Skrevet 13. august 2002 Forfatter Del Skrevet 13. august 2002 anyone ? Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Fjernkontroll kan sikkert HiFi centret få tak i... D skulle være merkelig om det var umulig! Lenke til kommentar
somethingblue Skrevet 15. august 2002 Forfatter Del Skrevet 15. august 2002 nå har jeg snakket med typen og han sendte fjernkontrollen på tirsdag, har enda ikke fått den men det kan ta 2-3 dager så jeg har den vel imorgen. hvis posten klarer å rote bort den, må jeg kjøpe ny med egne penger eller betaler posten. for det er jævlig kjipt hvis jeg må ut med 700-800 kroner for en h/k dvd 20 fjernkontroll om ikke mer. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Du kan gjøre den sonefri (sone 1-4) ved og taste inn de syv første tallene i tallet "pi", etterfulgt av hvilken sone du skal spille av. Spilleren må stå i standby med DVD filmen i. Dette funker ihvertfall på min H/K DVD 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå