Gå til innhold

harman kardon dvd 20

Anbefalte innlegg

jeg har kjøpt en harman/kardon dvd 20 på qxl og fikk varen idag. typen hadde glemt å sende med fjernkontrollen så jeg får ikke stilt på noe. det som skjer når jeg setter inn sone 1 filmer er at bildet blir sort/hvit . jeg har tatt en scart-scart ledning fra dvd spilleren og til tv'en. har dette noe med at jeg må ordne på noe i dvd spillerens konfiguransjon å gjøre ? jeg får forhåpentlig fjernkontrollen snart, men går det an å få fikset dette når jeg får meg den ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom du får et svart/hvitt bilde, og ingen feilmelding om at du er i feil sone, så er spillern innstilt på sone 1. Problemet er nok at tv'n din ikke takler NTSC signaler, men dette kan løses ved "tv aspect" valget i setup'en, hvor du kan velge PAL 60.

Lenke til kommentar

nå har jeg snakket med typen og han sendte fjernkontrollen på tirsdag, har enda ikke fått den men det kan ta 2-3 dager så jeg har den vel imorgen. hvis posten klarer å rote bort den, må jeg kjøpe ny med egne penger eller betaler posten. for det er jævlig kjipt hvis jeg må ut med 700-800 kroner for en h/k dvd 20 fjernkontroll om ikke mer.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...