Jørnan Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Jeg har prøvd å få e-posten til å virke i Outlook, men kan bare motta e-post, ikke sende. Når jeg sender e-posten kommer det bare en e-post fra systemansvarlig om at e-posten ikke kan bli sendt, og mottageren ble ikke nådd. Når jeg går til instillingene og trykker "Test kontoinstillinger" går alt bra intill den kommer til Send e-post som test. Det går ikke, og denne feilmeldingen kommer opp: Kan ikke sende testepost. kontrollere feltet E-postadresse jeg har skrevet inn riktig e-postadresse. hva kan være galt? Ps: Beklager om denne er feilpostet, men jeg fant ikke noe sted å poste den, så jeg så denne kategorien som mest logisk Lenke til kommentar
smh Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Kva ISP bruker du? Du må bruke SMTP serveren til ISP-en din uavhengig av kor du har mail. Har du Telenor som internettleverandør, må du bruke telenor sin smtp server. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Kan ikke så mye. Hva er ISP? Har Telenor, og bruker Telenor sin SMTP server (er ikke det smtp.online.no da? ) Lenke til kommentar
smh Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 ISP = Internett Service Provider. Dvs internett leverandøren din. Kan du poste heile mailen frå Systemansvarlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå