finnipinni Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Får denne feilmeldinga like etter at jeg har trykka F6 og satt inn floppyen med SATAdrivere : Filen txtsetup.oem forårsaket en uventet feil (512) på linje 1747 i d:\xpsprtm\base\boot\setup\oemdisk.c Dette er en re-installasjon på en Epox KRA2+, men har bytta kabinett m/PSU og HD. Samme XP-CD og driverfloppy som før. Jeg har resatt BIOS og det ser ut som det er ok der. Har prøvd anne floppy og CD-brenner. Alle tips mottas med glede. Trenger hjelp før jeg blir gal ! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Prøv annen harddisk eller annen windows-cd. Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Ja - glemte å si at jeg har prøvd en annen maken disk (WD1200JD) og en PATA-disk. Jeg har en pro-cd (den jeg bruker her og nå) Jeg kan jo prøve den, men hva oppnår jeg med det ? Jeg kan jo ikke bruke den fo jeg vil ha den på denne Pc-en. Ellers, hva betyr meldinga ? det er jo laangt ute for meg iallfall. Endret 8. september 2005 av finnipinni Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Nå har jeg lånt en annen CD og det skjer akkurat det samme med den. Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Trur du ikke at det var disketten som var korrupt ! La inn nye på en annen diskett og alt i orden ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå