Håvard Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Hallo. Har et problem i windows, med noen filer som ikke vil slettes. Derfor tengte jeg å brenne ut en knopix og slette med den, men jeg gidder ikke å bruke bort en cd, hvis det ikke funker, så derfor lurer jeg på om det er mulig å slette ting fra harddisken med knoppix? Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Hvilket filsystem er det på partisjonen? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 skal gå det, mounte disken og kjøre rm. Men jeg vet ikke hvordan det er med ntfs og knoppix Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 det er NTFS.. Hadde en eldre knoppix versjon, og den fant disken.. (har rota bort den nå da).. så jeg lasta ned en ny en.. Regner med at den gjør det da å.. Det er mulig å slette? Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Nei, du får kun lesetilgang til NTFS fordi MS nektar å gi ut spesifikasjonane, dvs at du ikkje kan slette filer. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Bare for sikkerhets skyld, du har prøvd å slette de i safe mode? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 Bare for sikkerhets skyld, du har prøvd å slette de i safe mode? Jeg har prøvd i safe mode ja.. Men det funker ikke da får jeg spørre i windows delen a forumet etter tips.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå