Lucifer89 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 jeg hadde en hiper som nå er sendt tilbake til komplett på garanti og håper jeg får ny så fort som mulig men det er litt om defekten jeg lurer på om dee kan fortelle meg om. No 1. jeg kommer hjem og prøver å skru av pcn og ser inni kabinettet når det ikke går og ser en olje lignende veske ligge i bunnen ser dette kommer fra PSU så mitt sprsmål er om noen vet eventuelt vilken olje det kan være inni PSU de er ikke den omtalte batteri syra som komplett a besked om at det er fordi slik syre hadde tæret på ledniger som det landet på, fingene mine som selfølgelig måtte ta på det eller kabinett bunn. så noen som har noen idee. og ja en ting til noen som vet noe om hvor mange amper det er på denne? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Oljelignende veske - det må være elektrolytt fra en kondensator. Det er velkjent at slik guffe lekker ut hvis det går hull på kondiser. Er ikke så farlig som batterisyre. Strømkapasitet finner du ved å lese på skiltet som er klistret på PSUen. Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 et lite problem har liksom sendt inne psu til komplett og venter på ny nå så hvis noen vet noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå