DE1 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) - Hvordan setter jeg opp en jobbsøknad oversiktlig og fint? Har noen en mal? - Er det noen som har tips til hva jeg burde ha med/må ha med. Denne skal være ferdig til 22.00 for så dette er en hastesak! Noen forslag? Endret 12. september 2005 av DE1 Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 1. En søknad må bestå av et søknadsbrev + CV I søknaden må du skrive litt om deg selv, alle dine positive sider, har du erfaringer fra før av? Hvorfor vil du ha jobben osv... I CV'en din skal det stå CV øverst (og midtstilt); under skal navn, adresse, fødselsdato og telefonnr. følge... etter det skal utdanning, kurs mm. i kronologisk rekkefølge. Legg med vedlegg med karakterer, kursbevis osv... Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Tusen takk "datating" Flere? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Kontaktinfo til arbeidsplass (kommer evt. i ruta i konvolutten) -> Din kontaktinfo Søknad gjelder jobbing da og da Presenter deg selv: Hva er du god på, hvilke egenskaper har du? Tidligere jobberfaring? Andre ting du syns er relevant. Mvh Daggern2005 osv. Husker jeg fant mal vha. google i sin tid, det ligger sikkert der fortsatt (datating: Litt mye fokus på CV? I så ung alder er nok ikke CV det viktigste, da er det like greit å skrive kort opp arbeidserfaringa di på selve søknaden.) Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Sant det, vi skal ikke ha med CV... Jeg er 14 år Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Skolearbeid eller seriøs søking? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Skolearbeid eller seriøs søking? Skole arbeid, ikke ordentlig søking! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Uansett er det jo greit å lære seg å skrive jobbsøknad, først som sist! Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Ja, ikke sant..? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 Jeg fant det, jeg fant det! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå