Indianern Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Jeg lurte på en ting. Jeg har nå ADSL fra telenor og har tenkt på å bytte til ngt. Jeg har også en smc barricade router. Det jeg lurte på om det går fint å bruke denne routern når jeg bytter om til ngt? Lenke til kommentar
art Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Hei! Det skulle gå greit. Kjenner to som har den samme router fra smc og de har adsl fra ngt. Det fungerer helt greit. Lykke til.... arthur Lenke til kommentar
art Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Sorry... skrev ngt, mener Telenor. Lenke til kommentar
art Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Sorry... skrev ngt, mener Telenor. Lenke til kommentar
art Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Sorry #2 Må bare beklage at jeg surrer, mange jern i ilden her. Glem alt jeg skrev om Telenor. Det går helt greit med den routeren fra smc du har når du bytter til NGT. puuuh! arthur Lenke til kommentar
Indianern Skrevet 12. august 2002 Forfatter Del Skrevet 12. august 2002 Takk for svaret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå