nahoy Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Vurderer å anskaffe en projektor, men det er et par ting jeg lurer på. Jeg har sett at det finnes projektorer man mange forskjellige spesifikasjoner, hva betyr egentlig ansilumen, 500:1, osv. Hva er bra, hva er dårlig i prisklassen under 8000 kr? Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Tror muligens du finner flere rette folk for dette spoersmaalet paa www.avforum.no i "Digitale projektorer" forumet der. - Per Christian Lenke til kommentar
Mr. Nibble Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Jeg vil si at Panasonic PT-AE700 er den projektoren som gir mest for pengene akkurat nå. Den koster riktignok 10000 kroner og det er jo noe over budsjettet ditt, men da bør du heller spare litt til Regner med at det er hjemmekino/spill den skal brukes til. Lenke til kommentar
Boye Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Eier av PT-AE700, og kan nevne at projektoren med et grått lerret gir et bedre sortnivå enn LCD skjermene mine, grunnet lerret som ikke "reflekterer"/"sølvrefleks" eller har baklys som LCD skjermer har. Dette er ganske interessant, og noe som ikke demret for meg før jeg forsøkte FEAR. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå