taxfree Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Hei. Trenger en form for enkel newspost med en admin-mod. Kan man finne færdige scrpits av noe slag som ikke er php/mysql/perl ? Takker for svar:) Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 måtte bli asp og flatfil det da :\ Tror ikke du veit hva du spørr om Lenke til kommentar
taxfree Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Hehe vet og vet^^ Nei, det er en ærlig sak. har liten peiling på programmering. Har laget et utall sider i frontpage med forholdsvis dårlig resultat:p Poenget er at jeg synes php/mysql osvosv blir litt for komplisert. jeg har lyst å lære dette, men tar det på sikt;) - Har laget en enkel side for noen andre og det hadde vært praktisk med en admin-mod slik at de kunne redigere deler av innholdet selv. Lenke til kommentar
Yankes Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Jammen hvis du vil oppnå dette ønsket burde du lære deg PHP. Det er ikke så veldig vansklig. Og det finnes massevis av f.eks. nyhets script rundt på nettet som har fine guider som er lette å forstå! Men les en bok eller noe sånnt som har med PHP å gjøre. Da er det ikke noe problem. Da er det lett å lage et script som lagrer informasjon i en flatfil! Lenke til kommentar
missiongul Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Hvis jeg skal anbefale et nyhetscript så blir det CuteNews Endret 8. september 2005 av missiongul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå