carl-kr. Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) hei! jeg holder på å tar minnetesten på everest home edition. lese,skrive og latency. når jeg har kjørt testen står det at jeg har: Athlon64 2200 MHz MSI K8N Neo4 Series (MS-7125) nForce4(-Ultra) PC2500 DDR SDRAM 2.5-3-3-7 65.1 ns jeg har jo pc3200!! scorer ikke noe bra i lese og skrive,men i latency er jeg nr.3 på listen. misforstår jeg testen eller? kan noen forklare..? edit: ser nå at minnebusen bare går på 157mhz! hva kan gjøres med det?skal jo være 200mhz.. Endret 8. september 2005 av carl-kr. Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 du kan prøve å se i bios ? Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 du kan prøve å se i bios ? står på 167mhz i bios.. men jeg får ikke til å forandre det til 200 fordi det virker som at det et låst slik. hvordan får jeg åpnet slik at jeg kan justere? må vell forandre fra auto til manuelt en plass Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Hei, hvilke minnebrikker har du? Bruker du 4x512MB kansje? Lenke til kommentar
jabe Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Har du mulighet til å forandre innstillinger for minne fra Auto til Manuell i BIOS? På mitt MSI HK har jeg denne muligheten. Står den på auto har jeg samme hastighet som deg, setter jeg manuell får jeg satt den til 200. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 Har du mulighet til å forandre innstillinger for minne fra Auto til Manuell i BIOS?På mitt MSI HK har jeg denne muligheten. Står den på auto har jeg samme hastighet som deg, setter jeg manuell får jeg satt den til 200. stilte opp volten et hakk.kjører nå på 200mhz og brikkene er nå registrert som pc3200 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå