Gunfreak Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 ok, prøver å kave meg gjennom toturalen på SH3. men har problemer med torpendone, jeg gjør det jeg tror man skal, nemlig gå på Weapons guy, plot vector(eller hva det var) men treffer nesten aldrig, selv på 200-400 meter, kan noe gi en step by step instruksion, for hvordan man får karen til å gjøre det.. hadde også problemer med falk gunen. med canonen går det greit å be Ai gjøre det, men når jeg ber Ai om å skyte ned fly, bare står han der uten å skyte? Lenke til kommentar
dapre Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Heisann ! Se om du ikke finner noe relevant her : http://edseek.com/archives/2005/05/04/sile...-survival-guide Du som er så "glad i våpen", har du spillt SWAT 4 ? Anbefales varmt. Mvh, Dapre Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 det står det bare om manuel sikting, og det tør jeg ikke tenke på en gang, det er den automatiske/Ai sitinga jeg lurer på, er det bare å ha en båt locked i periskopet, be weapons offiser plote fireing selution? det er flere ganger torpedonen bare treffer båten og synker uten å eksplodere Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Lock en båt i periscopet (L), så trykker du på den knappen for å skyte ut torpedoen.. Men du må passe på at du har torpedoene på arcade modus, ikke simulator. Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Husk også å åpne torpedolukene dine i forkant, hvis ikke blir det en stygg forsinkelse fra du gir ordren til torpedoene drar avgårde. Noe som oftest medfører at du treffer bakenden av skipet eller bommer helt. det er flere ganger torpedonen bare treffer båten og synker uten å eksploderePrøv å treff i en vinkel så nær 90 grader som mulig, om du treffer langt ned på skroget vil torpedoen ofte (særlig tidlig i krigen) sprette bort uten effekt. Husk at du kan stille inn torpedodybde selv om du bruker automatiske løsninger for torpedoene. Sett dybden til 1-1,5m (avhengig av bølgehøyde) under skipets kjøl og sett torpedoen til magnetisk utløser, så spiller vinkelen torpedoen passerer skipet ingen rolle lenger. En ekstra bonus er oftest større skade. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. september 2005 Forfatter Del Skrevet 10. september 2005 Husk også å åpne torpedolukene dine i forkant, hvor gjør man det? har ikke sett noe knapp som gjør det Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Q for å åpne luker.. Står i det kartet over tastaturet som var med spillet. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. september 2005 Forfatter Del Skrevet 10. september 2005 ok, nå har jeg blitt angrepet av fly, men når jeg ver noen bruke flak gunen, får jeg beskjed om at man ikke ikke det i storm, men det er ingen storm, det er drit pent vær, og fly kan jo ikke fly i storm.. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Pirke pirke pirke: Det heter torpedo, ikke topendo. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 ok, nå har jeg blitt angrepet av fly, men når jeg ver noen bruke flak gunen, får jeg beskjed om at man ikke ikke det i storm, men det er ingen storm, det er drit pent vær, og fly kan jo ikke fly i storm.. Er det såvidt bølger, så går det ikke ann å bruke våpene som står på dekk.. Må være like blankt hav som gulvet ditt når det er rent.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. september 2005 Forfatter Del Skrevet 10. september 2005 (endret) hvilke pyser disse tyskerne er da, er jo i nordatlanteren der er det bølger HELE tia Endret 10. september 2005 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå