Gå til innhold

Gjøre om E398 til RokrE1?

edonis

Anbefalte innlegg

Har i dag en Motorola E398, og så at Apple/Motorolas nye Rokr E1 nesten er identisk, det eneste som skiller dem utseendemessig er Rokrs iTunes-knapp over stikken og at sistnevnte er hvit. Rokr har et mye større minnekort, men jeg kan jo kjøpe større minnekort enn mitt 64mb uansett.

Det jeg da lurer på er om det etterhvert vil bli mulig å oppgradere E398 til Rokr, f.eks som K750i til Walkman-mobilen (husker ikke hva den heter i farten)? Er det umulig å skifte ut softwaren?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
vel, K750i og W800 ER identiske. Det er vel ikke E398 og Rokr. Rokr har som sagt den ekstra knappen som er programmert i firmware'en og dermed kan faktisk E398 bli ødelagt av Rokr's firmware. Kanskje til den grad at man får ikke startet den evt. flashe den tilbake..

Har nå lest litt rundt, og har flere steder sett at selve telefonen er identisk, det eneste som er forskjellig er softwaren. Den fjerde (iTunes) knappen kan fåes på enkelte E398 (ikke i Norge) også. Men desverre er det mange som har fått telefonen ødelagt når de har gjort det, så jeg tror jeg lar vær, selv om mange har fått det til.

Med oppgradering til Rokr kunne jeg jo fått video-opptak :(

E398 fra Tyskland:

motorola-e398-1.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...