Gå til innhold

Hvor blir det av den hersens patchen?

Anbefalte innlegg

[iC' date=11/09/2005 : 02:41]
noen som vet når patchen kommer eller??

BF2 patch 1.03

Alpha - 2 Sept

· Beta - 19 Sept

· Final - 23 Sept

· CQC/ECG Sub - 28 Sept

· Release - 3 Oct

Sånn pluss minus :innocent:

Du glemte en liten detalj. Lista blir vel ser vel egentlig ut sånn etter hvert:

Alpha - 2 Sept

· Beta - 19 Sept

· Final - 23 Sept

· CQC/ECG Sub - 28 Sept

· Unexpected "trouble" with patch. :hrm: SORRY FUCKERS! YOU'RE GONNA HAVE TO WAIT A FEW YEARS LONGER!

· Release - 666th of December --- 2085

...

SERIØST???+

faen håper dere kødder nå, 3 oktover?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
en annen ting som absolutt burde fikses er jo hvor mye skade tanks tar fra bazooka. De burde vel tåle et skudd, men det at man må waste all ammoen sin på den hvis man skyter på forsiden er da ganske latterlig :dontgetit:

En tanks tåller to "eryx" skudd i beltene, så.....

Det er fint sånn der er.

Endret av Markaren
Lenke til kommentar
Nei nei :p C4 er bra det da. Bare fordi dem sprenger tanks og sånt så betyr det ikke at dem må nerfes.

Om man nå skal ta det opp så er det jo strengt tatt ikke realistisk å snu turreten til en tanks så¨hurtig. Så det burde de fixe på så spec ops'ene har tid til å skifte kit.

Nei, det er ikke det jeg mener. Jeg mener folk som springer rundt og tror de er terrorister fra en annen verden. Springer rundt og kaster C4 inn i store folkemengder og tar selvmord.

Det er så ufattelig irriterende at folk skal bruke C4 som om det var håndgranater.

Lenke til kommentar
Nei nei :p C4 er bra det da. Bare fordi dem sprenger tanks og sånt så betyr det ikke at dem må nerfes.

Om man nå skal ta det opp så er det jo strengt tatt ikke realistisk å snu turreten til en tanks så¨hurtig. Så det burde de fixe på så spec ops'ene har tid til å skifte kit.

Nei, det er ikke det jeg mener. Jeg mener folk som springer rundt og tror de er terrorister fra en annen verden. Springer rundt og kaster C4 inn i store folkemengder og tar selvmord.

Det er så ufattelig irriterende at folk skal bruke C4 som om det var håndgranater.

alltid like irriterende når tanken min setter seg fast i et eller annet, så kommer en fiendtlig Spec Ops løpende å sprenger seg selv i lufta før jeg får reagert

Eller (enda mer irriterende) de tilfellene hvor en Spec Ops har lurt seg inn på båten og selvmordsbomber Blackhawkene

Lenke til kommentar

Hvilket spill spiller du.. ? Det der har aldri jeg opplevd og så sant en ikke er helt bortreist så lar en ikke en fiendtlig spec ops spasere inn blant seg for å plante C4.

Men en annen bug som bør fikses ASAP er den hvor flyene ser vennlige kjøretøy som fiendtlige. Har en milliard tk på akkurat det :mad: Tror det skjer når noen går ut av et kjøretøy. Da vises kjørtetøyet, som nå er tomt, som et fiendtlig kjøretøy.

Lenke til kommentar

Hvilket spill spiller du.. ? Det der har aldri jeg opplevd og så sant en ikke er helt bortreist så lar en ikke en fiendtlig spec ops spasere inn blant seg for å plante C4.

Men en annen bug som bør fikses ASAP er den hvor flyene ser vennlige kjøretøy som fiendtlige. Har en milliard tk på akkurat det :mad: Tror det skjer når noen går ut av et kjøretøy. Da vises kjørtetøyet, som nå er tomt, som et fiendtlig kjøretøy.

beste i så tilfelle hadde vært et eget symbol for det kjøretøyet hvis det er tomt

Lenke til kommentar
...alltid like irriterende når tanken min setter seg fast i et eller annet, så kommer en fiendtlig Spec Ops løpende å sprenger seg selv i lufta før jeg får reagert

Eller (enda mer irriterende) de tilfellene hvor en Spec Ops har lurt seg inn på båten og selvmordsbomber Blackhawkene

Det er èn av grunnene til at jeg ikke spiller på norske/svenske servere - de har jo ikke regler i det hele tatt.

Gudskjelov har jeg funnet en rekke utenlandske servere som ikke tillater "suiciding" med C4 osv. De aksepterer heller ikke å klistre panseret fullt av C4 - for så å kjøre rett i en tanks eller lignende.

Godt at det finnes servere som har vettuge regler - og at de faktisk håndheves av admin'ene.... :w00t:

Endret av Rayline TWB
Lenke til kommentar

alltid like irriterende når tanken min setter seg fast i et eller annet, så kommer en fiendtlig Spec Ops løpende å sprenger seg selv i lufta før jeg får reagert

Hva mener du han skulle gjort da? Rapet høyt sånn at du ville hørt han, og fått tid til å reagere? Være mann og stille seg foran deg mens han skyter med pistol på deg? :p

Lenke til kommentar
Jeg spiller mest på Bf.no #5 City. Det ser ut til at det norske BF2 miljøet blir dårligere og dårlige med at folk roper "n00b" og slenger frekke kommentarer i hytt og gevær.

Så har du Grenadelauncher og C4, da.

Hver gang jeg går inn på en battlefield.no server, så enten spawnraper folk som et helvete, kaller hverandre stygge ting, starter kickvoter mot folk som nettopp har startet å spille :mad: Punisher.. Ja, alt de som er gæli...

En gang hadde jeg nettopp kommet inn på en bf.no server som private :dontgetit: Da såg jeg at de hadde startet kick vote mot meg helt uten grunn.

En av dem skrek at jeg sugde så hardt, og at jeg skulle bli kicka og noen var enige... (hadde ikke rørt våpenet enda) Så lurte jeg på hva som hadde skjedd med ranken min, og at jeg egentlig var sergant.. Da startet de: Jevla noob, du suger så hardt må være private, kom deg ut av serveren..

Da hadde jeg vært inne på serveren i 2 minutt..

Kanskje 1.1 (1.03?) Kan fixe mennesklige buggs :p

Endret av Markaren
Lenke til kommentar
Jeg spiller mest på Bf.no #5 City. Det ser ut til at det norske BF2 miljøet blir dårligere og dårlige med at folk roper "n00b" og slenger frekke kommentarer i hytt og gevær.

Så har du Grenadelauncher og C4, da.

Hver gang jeg går inn på en battlefield.no server, så enten spawnraper folk som et helvete, kaller hverandre stygge ting, starter kickvoter mot folk som nettopp har startet å spille :mad: Punisher.. Ja, alt de som er gæli...

En gang hadde jeg nettopp kommet inn på en bf.no server som private :dontgetit: Da såg jeg at de hadde startet kick vote mot meg helt uten grunn.

En av dem skrek at jeg sugde så hardt, og at jeg skulle bli kicka og noen var enige... (hadde ikke rørt våpenet enda) Så lurte jeg på hva som hadde skjedd med ranken min, og at jeg egentlig var sergant.. Da startet de: Jevla noob, du suger så hardt må være private, kom deg ut av serveren..

Da hadde jeg vært inne på serveren i 2 minutt..

Kanskje 1.1 (1.03?) Kan fixe mennesklige buggs :p

skjedd meg og, men ble ikke kicka :) .

Virker som folk trykker page up med en gang det kommer noe, enten det er tk, kivk vote, mutinity vote osv.

Men i det siste har det nesten alltid vært en squad for norske micere som faktisk samarbeider :) .

Ellers vil jeg ha med friend system i patchen. Har et par som jeg spilte med som var dritkule :D (gode, spilte som et team)

Lenke til kommentar

Folk trykker jo punishe i hue og ræva, begynner å bli lei. Selv så trykker jeg på yes > forgive hver gang det skjer. Skal vel ikke være så jævla vanskelig, var inne å spilte nå på det et brett så ble jeg drept bare 5 ganger. Ganske bra for å være meg :p 4 var teamkilling, tre av gangene ble jeg skutt ned når jeg fløy :mad: og trykket på forgive hver gang. Så la jeg ut et par miner når jeg spilte sniper, en eller annen idiot klarer å gå på den og jeg blir straffet for at han ikke kan se hvor han går.

Spiller stort sett bare på bf.no sine servere, bra ping, mye idioter for å si det pent.

Var borti en kar som drepte meg 5-6 ganger når jeg spawnet i hovedbasen, lett base raping for å si det sånn, ikke en dritt skjer. Så skal jeg teste ut, blir commander på neste brett, base raper 2 ganger med artillery, første ganger der alle spawner. Neste gangen helt i enden av basen hvor det ikke er folk, jeg så etter først. Blir kicket av admin, skulle på jobb så det var jo meningen :innocent: . Men hvor var admin når det skjedde med meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...