3000 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) hei, har nettopp skaffet meg en nokia 7610 som eg har noen spørsmål om.. 1.) har den vibrering? vist ja hvordan slår eg den på? 2.) når eg motar mms fra SE k700i og åpner denne står det "en eller flere elementer er blitt fjernet fra meldingen, gå inn på netcom.no får å se hele meldingen" hva er gale? er det noen instillinger eg må justere på.. må eg ta firmvare oppgradering for å få det til å virke? 3.) kan eg ta firmvare oppgradering selv via den medfølgende usb kabelen? på forhånd takk Endret 8. september 2005 av 3000 Lenke til kommentar
Erren Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Vel, angående mms må du sette det opp for å få motta på telefonen Ring netcoms kundeservice eller gå inn på www.netcom.no Angående vibrasjon burde dette fikses under innstillinger Lenke til kommentar
3000 Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 ja og bye the way hvordan kan eg få konvertert wmv. filer til 3pg eller mp4 slik at eg kan se di på mobilen Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 ja og bye the way hvordan kan eg få konvertert wmv. filer til 3pg eller mp4 slik at eg kan se di på mobilen ImTOO MPEG Encoder - Den funker FETT. Lenke til kommentar
3000 Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 Angående vibrasjon burde dette fikses under innstillinger sett under instillinger finner ingen ting Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Angående vibrasjon burde dette fikses under innstillinger sett under instillinger finner ingen ting Kan ikke si helt sikkert, men et tips er å se under "profiler" og endre innstillinger på aktive profil. Sånn må det gjøres på min siemens. Lenke til kommentar
Grimboo Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Angående vibrasjon burde dette fikses under innstillinger sett under instillinger finner ingen ting Joda, 7610 har vibrering, men det ligger ikke under innstillinger som ville vært den mest logiske plassen å plassere funksjonen. Så, det du gjør er å gå inn på profiler, deretter trykker du på den profilen du har lyst til å bruke. Da kommer det opp en meny hvor du kan velge ringevolum, vibrering osv... Kanskje litt dårlig forklart, men jeg håper likevel at svaret var til nytte. Lenke til kommentar
3000 Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 Angående vibrasjon burde dette fikses under innstillinger sett under instillinger finner ingen ting Joda, 7610 har vibrering, men det ligger ikke under innstillinger som ville vært den mest logiske plassen å plassere funksjonen. Så, det du gjør er å gå inn på profiler, deretter trykker du på den profilen du har lyst til å bruke. Da kommer det opp en meny hvor du kan velge ringevolum, vibrering osv... Kanskje litt dårlig forklart, men jeg håper likevel at svaret var til nytte. joda fant ut av det nå, thanks Lenke til kommentar
3000 Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 har et problem med å sende mms. når eg vil legge en ringe tone til i meldingen går det ikke og det står objektformat støttes ikke, eller at filen er copyright et eller annet dette er da merkelig det er jo bare vanlige amr. og midi ringetoner. som dessuten kan sendes fritt på andre mobiler noen som vet ka som er feil ? Lenke til kommentar
kronskorp Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Ikke noe galt, men telefonen nekter å sende ringetoner (.mid) som MMS, en sperre som ligger i operativsystemet Symbian. Jeg hadde det samme på min gamle 3650 og jeg kan ikke helt skjønne hva som er vitsen med den... Ingen som bruker mobilen til storstilt piratkopiering vel Lenke til kommentar
3000 Skrevet 10. september 2005 Forfatter Del Skrevet 10. september 2005 (endret) Ikke noe galt, men telefonen nekter å sende ringetoner (.mid) som MMS, en sperre som ligger i operativsystemet Symbian. Jeg hadde det samme på min gamle 3650 og jeg kan ikke helt skjønne hva som er vitsen med den... Ingen som bruker mobilen til storstilt piratkopiering vel er det mulig å få slått av dette tullet da? at man ikke kan få sendt ringetoner er jo bare teit kan ikke mota ringetoner via mms heller Endret 10. september 2005 av 3000 Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 ja og bye the way hvordan kan eg få konvertert wmv. filer til 3pg eller mp4 slik at eg kan se di på mobilen ImTOO MPEG Encoder - Den funker FETT. Hei Hvordan får du instalert det på en 7610?jeg prøvde ,men fikk frem"objekt format støttes ikke" Lenke til kommentar
qwert Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 har et problem med å sende mms. når eg vil legge en ringe tone til i meldingen går det ikke og det står objektformat støttes ikke, eller at filen er copyright et eller annet Man kan sende hvilke filer som helst, uten å bry seg om Nokias begrensninger, i en MMS ved å bruke programmet MMS It!. Lenke til kommentar
qwert Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 kan ikke mota ringetoner via mms heller Bruk FExplorer, for eksempel. Da kan du gå inn i innboksen med en 'ren filbehandler' og kopiere hvert enkelt objekt fra en MMS for så å lagre det i mappen for ringetoner. Lenke til kommentar
3000 Skrevet 10. september 2005 Forfatter Del Skrevet 10. september 2005 (endret) kan ikke mota ringetoner via mms heller Bruk FExplorer, for eksempel. Da kan du gå inn i innboksen med en 'ren filbehandler' og kopiere hvert enkelt objekt fra en MMS for så å lagre det i mappen for ringetoner. thanks Endret 10. september 2005 av 3000 Lenke til kommentar
qwert Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 thanks Jeg burde kanskje påpeke at dette, og andre tilsvarende programmer, har potensiale til å herpe ting til slik at man trenger en reformat. Veldig nyttig så lenge man ikke gjør noe dumt, men styr unna modifisering av systemfoldere, prosesslisten, osv, med mindre du vet hva du er ute etter. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 ja og bye the way hvordan kan eg få konvertert wmv. filer til 3pg eller mp4 slik at eg kan se di på mobilen ImTOO MPEG Encoder - Den funker FETT. Hei Hvordan får du instalert det på en 7610?jeg prøvde ,men fikk frem"objekt format støttes ikke" Du installerer det på pc-en og gjør om filmene, deretter sender du filmen til telefonen. Selve programmet skal ikke inn på telefonen. Lenke til kommentar
3000 Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 hei igjen eg har noen wmv. video filer som eg så på igjennom nokia multimedia player. og nå står det at det ikke lenger er wmv. filer men nokia multimedia filer istedefor er filene virkelig forandret? kan eg se di på min 7610 nå? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Filene er ikke forandret på ordentlig og du kan fortsatt se de på din 7610. Lenke til kommentar
3000 Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 Filene er ikke forandret på ordentlig og du kan fortsatt se de på din 7610. har ikke kunnet sett wmv. filer på tlf. fra før di støttes ikke hehe.. men har nå funnet ut at filen som du sier ikke er forandret på ordentlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå